mekkemann Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Har du fått en lakkerer til å lakkere motor-rommet ditt?bare lurte...(fælt som jeg lurer) :) er en lakkerer som har gjort det ja.. men var bare no byttejobb så kostet meg bare tid:P.. Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Få litt flere bilder og oppdateringer her da! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 Racing Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 sikkelig fin bil dette;) men er det noen forskjell på k-jetronic'en som blir brukt her kontra det som sitter på N/A versjonene? ser at ihvertfall innsuget ikke er det samme Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Flott kjerre det her ja! Fått lappen og skilter på ennå eller? Synes jeg så en blå 242 som kom sladrenes med dumpventil gjennom skøttru her om dan.. Vakke deg vel? Veldig gjennomført arbeid synes jeg! Hold deg til din egen stil og det DU synes er fint du, det er tross alt din bil! :w00t Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Men du hadde 850r vinge, var det ikke sånn??? Er du lei å sjekke åssen det er gjort med festene på den? Muligens ett bilde.. Orker ikke å tenke på hvordan jeg skal løse det. Må jo sitter skikkelig fast. Det er noen her som har en 240 som henger tålig sammen til en har lappen. Jeg har akkurat fått den i hus, men 240n står stadig i smådeler, selv om det begynner å hjelpe litt... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 sikkelig fin bil dette;) men er det noen forskjell på k-jetronic'en som blir brukt her kontra det som sitter på N/A versjonene? ser at ihvertfall innsuget ikke er det samme nesten samme skiten :P Dysene sitter i toppen, så innsug der kan man bruke hva man vil. Jeg har svanehals-innsuget på min 240tic. Veit merce og porche har så godt som samme greia. Mulig det er noe mer småtterier på turbo-k-jet'n... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 volvomannen: No' mer motorplaner da? Kunne jo bytta stempler og hivd på datasprut da.. koster da ikke allverden, og funker fett. cosworth-dyser + haltech F9 er flotte saker :) Eller fast bestemt på t5? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Flott kjerre det her ja! Fått lappen og skilter på ennå eller?Synes jeg så en blå 242 som kom sladrenes med dumpventil gjennom skøttru her om dan.. Vakke deg vel? Veldig gjennomført arbeid synes jeg! Hold deg til din egen stil og det DU synes er fint du, det er tross alt din bil! :w00t heisann! har itte vert inne her på noen dager nå, fikk lappen om tirsdan ja :) godt.. fått på 86 speila å.. :) det var nokk kansje meg det ja hehe.. burnproof: mjo det blir ettervert.. har mest lyst til å anskaffe en b23et eller noe å bygge ut av.. :) Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Men du hadde 850r vinge, var det ikke sånn??? Er du lei å sjekke åssen det er gjort med festene på den? Muligens ett bilde.. Orker ikke å tenke på hvordan jeg skal løse det. Må jo sitter skikkelig fast. Det er noen her som har en 240 som henger tålig sammen til en har lappen. Jeg har akkurat fått den i hus, men 240n står stadig i smådeler, selv om det begynner å hjelpe litt... spoilern min er bare skrudd fast den.. hull i bagasjeluka.. speila: Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 føyy :):):) Pent pent pent!!! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har du gjort noe mer med gliset?;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg