henning_dt85 Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 tenkte bare si at det er uhyre mange her inne som absoulutt skal senke til den er "ubrukelig" lav. Nå vet jeg ikke om du har kjørt en blod senka einser i det hele tatt , men egentlig har ikke blod senking av einserene noe formål annet at det ser jevlig fett ut! Problemet er bare om du ikke valser så har du garantert 4 ødelagte skjermer etter hvert, for lakken begynner å flasse ettersom du sliper oppi hjulbuene. Nummer 2, du blir nødt å skifte bunnpanne hver 5 måned og bærebruene får seg en trøkk uansett hvor du kjører!Så det er egentlig ikke verdt å senke så ufattelig mye som folk absoulutt vill her inne! :) Men så klart, det ser rått ut :) er enig jeg. Det ser rått ut, men det er jo problemer med bulker osv. etter litt bruk. Men, alle må gjøre som de selv ønsker, jeg holder meg til originaldempere, ettersom bilen må brukes litt og ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 En lett rens på forsetene og baksetet så har man et VELDIG bra interiør.¨ Eneste jeg skal ha er dashbord og teppet. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 kjempebra, du har pm Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 fikk ikke svar på den siste pm-en, selger du framstolene for seg? De jeg har er ikke så fine, og er veldig interessert i dine ettersom de har det samme trekket. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Nytt spørsmål! Skal montere gti motor i en bil som ikke er originalt en gti. Hva trenger jeg av fester/braketter fra et GTI karross ? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Du trenger vel muligens festene til luftmengdemåleren. Denne skal festes bak batteriet. Må også ha festene til oljekjøleren. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg