Gå til innhold

Diverse Einzer Spørsmål

Ranger emnet

Modmach1

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått nys om at det er mulig å bytte ut calipterne på Golfen (GTI bremser) til noen fra Audi 80/90.. Hvilken årsmod Audi er det og er det noen som har gjort denne ombyggingen?

Kalippere fra Audi 80 Type 81 er de samme som på Golf 1 GTI (VWll/Kelsey-Hayes).

En vettug oppgradering kan være 256-skiver (skiver + belegg til Golf/Rocco 16V). For å kunne montere dette trenger du bremsesadel og kalipper fra Audi 80/90 Type 85 (disse har 4X108-boltsirkel).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi 80/90 Type 85 er årsmodellene? :confused:

Forresten så blir det mest sannsynlig kjøp av buret som stod i den gamle grønne til Einserfreak :jackinbox , samt forsterka gruppe a bærebruer, eibach stabstag foran og bak pluss div.

I tillegg henta jeg en ny skjerm i dag, chroma panser åpnere etc :)

Og i løpet av uka kommer justerbart øvre stag og polyforinger fra USA

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi 80/90 Type 85 er årsmodellene? :confused:

Forresten så blir det mest sannsynlig kjøp av buret som stod i den gamle grønne til Einserfreak :jackinbox , samt forsterka gruppe a bærebruer, eibach stabstag foran og bak pluss div.

I tillegg henta jeg en ny skjerm i dag, chroma panser åpnere etc :)

Og i løpet av uka kommer justerbart øvre stag og polyforinger fra USA

Gamleburet mitt, med andre ord;).

Type 85 er Audi 80/90/QP med Quattro (modellår 1981-1987). Audi 90/QP med 5'er Type 81 har også de ønskede bitene foran.

Krombiter finnes det nok av på Essenmessa!

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen må jo ned i møkka og hvem har det justerbare senkesettet som senker mest? Hvor mye senker det justerbare som EyeCandyRacing selger til 4300?

Er klar over at H&R er best, men funker det Eye CandyRacing selger eller er det bortkastede penger? Bruttern skal til Essen i slutten av måneden, men greier ikke

kjøre høy einser en hel måned !

Sent svar, men H&R kan bestilles med ekstra gjenger for ekstra senking

Og KW senker mye

Dyrt og bra! ;)

Men hvorfor ikke prioritere Mustangen?

Så jeg endelig får knipsan... hehe

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ikke prioritere Mustangen?

Så jeg endelig får knipsan... hehe

:afro

Kan betrygge deg om at Mustangen prioriteres og garanteres fotoklar til våren!

Regner med at det blir KW på Essen, har solgt bruksbilen (Sierra Sedan) da brukes heller pengene som skulle gått til nyere bruksbil på biler jeg allerede har kiddie

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider