Modmach1 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 oj, flashback oktober 04, slik så enern min ut da jeg kjøpte den for litt over et år siden......... Får vise et bilde der jeg hermer avataren din ;) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 damndamn nice. Skal du ha originalfargen da? den er lekker. du glemte lysa på den da *copyright* Chrome fangere etc kjøpes på Essen Har det noe nettsted? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Fått nys om at det er mulig å bytte ut calipterne på Golfen (GTI bremser) til noen fra Audi 80/90.. Hvilken årsmod Audi er det og er det noen som har gjort denne ombyggingen? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Fått nys om at det er mulig å bytte ut calipterne på Golfen (GTI bremser) til noen fra Audi 80/90.. Hvilken årsmod Audi er det og er det noen som har gjort denne ombyggingen? Kalippere fra Audi 80 Type 81 er de samme som på Golf 1 GTI (VWll/Kelsey-Hayes). En vettug oppgradering kan være 256-skiver (skiver + belegg til Golf/Rocco 16V). For å kunne montere dette trenger du bremsesadel og kalipper fra Audi 80/90 Type 85 (disse har 4X108-boltsirkel). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Audi 80/90 Type 85 er årsmodellene? :confused: Forresten så blir det mest sannsynlig kjøp av buret som stod i den gamle grønne til Einserfreak :jackinbox , samt forsterka gruppe a bærebruer, eibach stabstag foran og bak pluss div. I tillegg henta jeg en ny skjerm i dag, chroma panser åpnere etc :) Og i løpet av uka kommer justerbart øvre stag og polyforinger fra USA Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Audi 80/90 Type 85 er årsmodellene? :confused: Forresten så blir det mest sannsynlig kjøp av buret som stod i den gamle grønne til Einserfreak :jackinbox , samt forsterka gruppe a bærebruer, eibach stabstag foran og bak pluss div. I tillegg henta jeg en ny skjerm i dag, chroma panser åpnere etc :) Og i løpet av uka kommer justerbart øvre stag og polyforinger fra USA Gamleburet mitt, med andre ord;). Type 85 er Audi 80/90/QP med Quattro (modellår 1981-1987). Audi 90/QP med 5'er Type 81 har også de ønskede bitene foran. Krombiter finnes det nok av på Essenmessa! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Nytt spørsmål ! Har nå skaffa en stor bøtte med nye deler..men lurer på dette! Er blinklyktene i chrome fanger vs plastfanger lik ? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Nytt spørsmål !Har nå skaffa en stor bøtte med nye deler..men lurer på dette! Er blinklyktene i chrome fanger vs plastfanger lik ? Jepp. Blinklys fra plastfanger passer i kromfangerne også. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Jepp. Blinklys fra plastfanger passer i kromfangerne også. Takker for infoen Dinglevims kiddie Da må jeg vel finne meg noen jeg liker og bestille :afro Sendt bremser btw? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Takker for infoen Dinglevims kiddie Da må jeg vel finne meg noen jeg liker og bestille :afro Sendt bremser btw? De ligger i bilen pakket og klart, men rakk ikke postkontoret i dag heller. Skal prøve å få dratt fra jobben litt tidligere imorgen. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 De ligger i bilen pakket og klart, men rakk ikke postkontoret i dag heller. Skal prøve å få dratt fra jobben litt tidligere imorgen. Kjenner til problemet, har to pakker selv i bilen og en i gangen helpme Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Bilen må jo ned i møkka og hvem har det justerbare senkesettet som senker mest? Hvor mye senker det justerbare som EyeCandyRacing selger til 4300? Er klar over at H&R er best, men funker det Eye CandyRacing selger eller er det bortkastede penger? Bruttern skal til Essen i slutten av måneden, men greier ikke kjøre høy einser en hel måned ! Sent svar, men H&R kan bestilles med ekstra gjenger for ekstra senking Og KW senker mye Dyrt og bra! ;) Men hvorfor ikke prioritere Mustangen? Så jeg endelig får knipsan... hehe Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Men hvorfor ikke prioritere Mustangen? Så jeg endelig får knipsan... hehe :afro Kan betrygge deg om at Mustangen prioriteres og garanteres fotoklar til våren! Regner med at det blir KW på Essen, har solgt bruksbilen (Sierra Sedan) da brukes heller pengene som skulle gått til nyere bruksbil på biler jeg allerede har kiddie Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Slett innboksen din Modmach1, har noe stasj liggende her til deg!! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Slett innboksen din Modmach1, har noe stasj liggende her til deg!! Sletta 25 pm, så plass nå cheers Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg