ibanez Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Snøen må komme ganske snart nå! Selv om grus funker veldig bra og spøle på og da.¨ Fondmetal ja, hehe. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 fy faen.. du har litt av en vaske og skurejobb på deg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Fondmetal 4000 mener jeg de heter... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Den skal vaskes, skures, støvsuger og alt idag! For nå har lønna kommet :D Hva syns dere om felgene da? Se bort ifra at de er skitne :P De skal bli rene og pene igjen, jeg lover! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ålreite felger...men de der må du nok gjøre litt mer med enn å bare vaske;) er fondmetall 4000 ja, syns det ser ut som felgen på det øverste bildet har fått seg en smell jeg...? Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Det har fått seg en smell ja, etter et lite uhell når gamle eier lå bredt, rett etter at snøen kom. Det har ikke noe å si for felgen vel? Bortsett fra utseende? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 om du ikke kjenner ubalansen i rattet er det bare å kjør på..om du kjenner litt..sett de bak ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Kjenner ingenting, så da er det bare tut og kjør, hehe. Nå har det kommet snø! Så moro! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Kjenner ingenting, så da er det bare tut og kjør, hehe. Nå har det kommet snø! Så moro! Helt til man treffer ei gammal furi i skogen :P Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Helt til man treffer ei gammal furi i skogen :P Ja, da må man rygge seg ut før man fortsetter :( Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ok, need some help here, boys`n girls! Jeg har jo fått tak i meg 1000-metringer. Så kjøpte jeg en "tilkoblings-pakke" på Thorshov, med alt jeg trengte av kabler, relee osv. Men når jeg skal koble den siste kabelen, altså den jeg kobler til for å få brukt langlys-bryteren for å slå de av og på, skal den kobles opp mot den kabelen som går ut i fra den bryteren? Eller skal den, som pappa foreslo idag, kobles til den bryteren jeg bruker for å slå på parklys og slå av og på selve lysene? Hvis dere skjønte Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvis jeg skjønte deg rett så vil resultatet bli slik: Din måte: Metringene slås på når langlysa slås på. Langlysa kan vel ikke slås på før lysene er "skrudd på" med hovedbryteren uansett? far'din: Metringene skrus på når du slår på hovedlysbryteren og vil da lyse sammen med nærlys/parklys/langlys (hele tiden) Det er vel styrestrømmen du skal koble ja? Isåfall ville det jo vært greit å ta strøm fra samme ledning som gir styrestrøm til langlysreleet, slik at metringene lyser samtidig som langlysa. Mulig jeg er helt på jordet nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Vi prøvde å ta strøm fra kabelen som gir langlysene strøm igår, men det kom ikke noe lys. Men lysene funka, vi testet å koble direkte. Skal få en som kan det til å se på det iløpet av et par dager, se om alt er koblet riktig. Skjønner ikke hva som kan være koblet galt, for alt er gjort etter bruksanvisningen jeg fikk med fra thorshov. Edit: Jeg vil ha det slik at jeg kan styre lysa med langlysbryteren, for de som ikke skjønte det :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 En uppdate til da! Anlegg i bilen, dette er noe jeg ikke setter særlig høyt på lista, jeg vil egentlig bare ha et anlegg som spiller musikk, med grei lyd. Har allerede fått tak i meg cd-spiller fra vidder på forumet, og idag har jeg kjøpt meg en liten basskasse som spiller hele 300WATTS, og et par 6,5" høyttalere på Netthandelen.no. Ble tilsammen 407 kr. inkl frakt. Her er bilder og info: Høyttalerne: - 6,5" (16 cm) 2-veis koaksial - 25 mm svingspole - Maks effekt: 150 W - RMS-effekt: 75 W - Følsomhet (2.83V/1m): 90dB - Frekvensrespons: 50 Hz- 20 kHz - Innebygd 6 db delefilter - Monteringsdybde 60 mm Basskassa: 6,5” 2 way speaker Paper cone foam edge 10 OZ magnet Voice coil (AL):1” 3” x 2 Piezo tweeter Max power: 300W Frekvens respons: 60 - 22kHz Impendance: 4 ohm Bredde: 98 cm Høyde: 22 cm Dybde 18 cm Skal duge til mitt bruk iallfall. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Relee? HIV SKITN!! Devil Koble langlysa rett på langlyset..enkelt og greit!!! :usa: Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg