Lars Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by Ola Pics og specs på de bilene?? http://www.toyparts.no der har du supraen:) Det går mangen grombiler rundt i Bergen:cool: Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by audi_s4 Hva er det som går for å være den værste bilen der da..? Utenom Polly. S4`en, s2`en og rs2`en til Børge Olsen f.eks;) ;) ;) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by Lars S4`en, s2`en og rs2`en til Børge Olsen f.eks;) ;) ;) Nu jævlar skipsreder han eller?, siden han har en så nydelig garasje samling..:D Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by audi_s4 Nu jævlar skipsreder han eller?, siden han har en så nydelig garasje samling..:D Hehe :) Nei, han driver verksted, spesialiserer seg på Audi. Er vel norsk importør for MTM, bl.a. Mannen kjenner for øvrig sine begrensninger - ville ikke skru på Puggen min... Ble nok for avansert teknikk :D Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by CREX ER du redd noen skal stjele den siden du har sladdet over skiltet? :) Nei :) Men siden det ikke er bilen min har jeg vel egentli ikke lov og ta bilder og slenge de ut her derfor sladder jeg skiltene... Ikke det at det er vanskelig og kjenne igjen bilen da.. menmen Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Jeg må si at jeg holder en liten knapp på denne bilen. Du kan se mer info om den på http://www.essokickers.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Kan nok si meg enig i det ja, tror nok han kommer til å griseparkere veldig mye rart, jeg var nede å hev ut motoren min i går, og nå begyner det å se hyfsad ut på mercen:D :D :D :D :D MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg