Gå til innhold

Bergen( og bilene der)

Ranger emnet


audi_s4

Anbefalte innlegg

Etter at ene sjefen på jobben har rota seg borti å sammarbeide med et kjølefirma her hjemme må jeg reise land å strand rundt på jobb. fortiden er stedet Bergen. Men dæven trodde at jeg hadde hvana på Rakkestad veien en dag det var GATEBIL. Liten oppsumering fra hva jeg har sett på 10 dager. To eskrto cross forder en rødt å en hvit med valvoline reklame, en modeo med mulitcolor lakk? å et reelt tørkestativ på kofferten, en plastbefengt opel av noe slag, en (huyndai) nye coupe utaven dekaltrimma sådan. En svart mazda tor jeg så ut som en supra etter x antall øl. En lilla 740 med stor vifte hørtes det ut som, en sølv 740 med en god del plast (ganske kul) en haug med BMW 323 å 325. En Lamborgini, han kunne jo brukt bilen litt da. Mange som kjørt rundt men essokickers.com reklame. Summen av dette har selv Askim folka vanskeligheter med å slå hehe. så er du fra Bergen å ser en sølv caravell med KREATIV-ELEkTRO på så kan vi ta litt lyskryss racing hehe.. Dere skal ha for at dere har en fin by. Noen som har tips om noen bra utesteder der oppe. Har vært på BANKO-ROTTO å METRO men ble ikke imponert. Banken var reine bruktfi*** lofte jo tihi.:D

S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHEHEHHEHEEHEHEHEHEHHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHHE lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

 

Og fytti helvete eg ler lol

 

Tilbringer flere timer daglig i den bilen..kjørte meg nettopp hjem for 10 min siden.

Automatgir i den som har 90-100 på første giret og et HALVT eksosanlegg..bråker noe vannvittig:D

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

HEHEHEHHEHEEHEHEHEHEHHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHHE lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

 

Og fytti helvete eg ler lol

 

Tilbringer flere timer daglig i den bilen..kjørte meg nettopp hjem for 10 min siden.

Automatgir i den som har 90-100 på første giret og et HALVT eksosanlegg..bråker noe vannvittig:D

 

si ifra når han skal selge den da:)

Så kan jeg prøvekjøre den og ta den med hjem til dama og si jeg har kjøpt den.

 

Ho hadde jo drept meg der og da

bambam uhhmmwhat?

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

 

si ifra når han skal selge den da:)

Så kan jeg prøvekjøre den og ta den med hjem til dama og si jeg har kjøpt den.

 

Ho hadde jo drept meg der og da

bambam uhhmmwhat?

 

kjøpte den for 5000kr. skal nok kjøre den til den dør;)

Men treffer du på han så må du bare fløyte.. Han er lett med på litt kappkjøring;) ;) ;)

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi_s4

Så en svart corolla som oxo hadde vært igjennom glassfiber støpen. Tror han som eier den egentlig hadde lyst på en kadett gsi, fordi den ligna som bare F på en opel.

 

Går mye fint rundt i Bergen. Men også mangen idioter. Biler med sprit tusj markeringer og hjemmelaget glassfiber er ikke til å gå glipp av når man dropper innom "byen".

 

Hvis man vil se biler så bør man enten sitte på "Musicen" noen timer eller stå og fryse på danmarksplass hvor vi pleier å kappkjøre utover. :)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

Her er vel litt mer hva som går i rakkestad?

Denne sto i sandviken i dag... jeg bare måtte ta bilde :)

 

* De råe hjulkapslene

* Den feteste rutedekalen

* Sjekk ut lyktespoilerne

* Wounderbaumen er på plass

 

Nesten som og være tilbake på østlandet detta!

 

ER du redd noen skal stjele den siden du har sladdet over skiltet? :)

Power of dreams.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erbe

Ta deg en tur på essoen i åsane en kveld, der pleier det å være masse fine biler :)

 

Hvor ligger den gjemt hen..? Har bare finni en råtte hydrostasjon vi som f ikke åpner før kl 09.00 haha er det mulig.

 

Hmm kanskje kjøre privat bilen opp på mandag å ta litt racing med de lokale der. Fint lite audier der oppe, hørte en a4 med turbo å friluftsdump, noe som kan fortelle han at han ikke skal ha dump på den bilen. Hva er det som går for å være den værste bilen der da..? Utenom Polly.

S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi_s4

 

Hvor ligger den gjemt hen..? Har bare finni en råtte hydrostasjon vi som f ikke åpner før kl 09.00 haha er det mulig.

 

Hmm kanskje kjøre privat bilen opp på mandag å ta litt racing med de lokale der. Fint lite audier der oppe, hørte en a4 med turbo å friluftsdump, noe som kan fortelle han at han ikke skal ha dump på den bilen. Hva er det som går for å være den værste bilen der da..? Utenom Polly.

 

toyparts supraen..?????;)

Eller alexsander P cossien????;)

lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår