Ostby Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Kan noen fra oslo\drammen\lier hjelpe meg?? her om dagen var jeg oppe på Kollevold rally import for å kjøpe litt stasj.. da jeg kom frem sto det en corsa som "nesten" var helt lik min... *se bildet* bortsett fra at den hadde EVO scoop og sota ruter. hvis noen vet hvem det er så veligst legg igjen en liten melding her... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 denne ? Jeg vet ikke stort om den, men har sett den et par ganger. Tror det er en original gsi, den var på en dag på strippen i fjor. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet April 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Visst faan er det den! er ikke det i trondheim?! langt fra drammen... hvor er det du har sett den, vet du hvem det er? lurer på et par ting han har gjort med bilen... Takk for at du svarte :D Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 bildet er tatt på trondheims-treffet i fjor. vet ikke hvem som eier den, dessverre. men den sto parkert ved siden av fatters på en dag på strippen i fjor, og da så jeg hvertfall et par ganger på den. :) /me er corsa-fan, hehe:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Man kan jo se reg nummeret på bildet.... Bare å ringe statens veivesen å få navnet på eieren:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg