BLACK.PEARL Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hei (igjen) Får meg en relativ dyr bil snart, som jeg bare skal bruke om sommeren. Men fordi jeg ikke har privat garasje (men felles garasje) og bor i leilighet blir det vanskelig med vinterlagring av en sånn bil! (Kan jo fort bli tatt noen deler og anlegg fra bilen...) Noen idèer for hvor man kan lagre bilen trygt for vinteren (Oslo og omegn)? Mener jeg har hørt snakk om vinterlagring av biler under Plaza i Oslo men kan hende jeg er på villspor nå... Også kosta det vel ca. 2-3000 pr "sesong"...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jupp, kan få lagra bilen din der ja. Prisen kan diskuteres med ca 3000kr. Da står den trygt og godt. Ring espen på tlf: 91737873 Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Tusen hjertelig! :thanks Edit: Samme opplegg som Eye Candy tilbydde ifjor? De hadde noen mistenkelig like greier hvertfall hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 plaza anbefales:) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Tusen hjertelig! :thanks Edit: Samme opplegg som Eye Candy tilbydde ifjor? De hadde noen mistenkelig like greier hvertfall hellothere Stemmer det.. Var som en tjeneste for de som leide ut.. Kan absolutt anbefales.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg