Dr_BASS Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hei Lurte på om det finnes noen kjettinger som kan brukes på lavprofil? Dimensjonene det snakkes om her er 265-30-19? på forhånd takk Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hei Lurte på om det finnes noen kjettinger som kan brukes på lavprofil? Dimensjonene det snakkes om her er 265-30-19? på forhånd takk Glem kjettinger prøv autosokken Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Glem kjetting på denne dekkdimensjonen. Du har en dekkside som er bare ca 9 cm totalt (30% av 26,5cm). (Jeg jobber med kjetting til daglig). Skal kjettingen gå så langt opp på dekksiden at den ikke skader felgen, vrir du den av med en gang (også på bakhjulene) resultatet er ødelagte skjermkanter og i verste fall ødelagt drivverk pga at den løse kjettingen har surret seg fast rundt bremseskiver og det som verre er. Skal kjettingen gå langt nok ned på dekksiden til at den sitter bra, vil den komme i kontakt med felgen og ødelegge denne. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 synes og jeg husker en sånn sokk, var det en nordmann som fant på den? fra naf tro? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 synes og jeg husker en sånn sokk, var det en nordmann som fant på den? fra naf tro? Stemmer det, var på tv for litt siden. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Onkelen til en kammerat av meg som fant opp det autosock greiene... aldri prøvd selv, men mange sier det funker bra! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 en kamerat kjørte med sånne sokker idag.. han har 235 eller 245/40/18. de var jævlig trange, men tror ikke dette var den aller største typen heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Det med kjettinger regnet jeg med ikke gikk. Er ålereit å ikke ødelegge felg og bil, da dette er en ganske dyr bil det er snakk om. Nå er det jo bare veier enn så lenge så da får jeg håpe det holder seg sånn en liten stund til. Ang den sokken så kan det jo prøves, men finnes det virkerlig noen som klarer å sluke 265 brede dekk og som ikke ødelagger felg? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Det med kjettinger regnet jeg med ikke gikk. Er ålereit å ikke ødelegge felg og bil, da dette er en ganske dyr bil det er snakk om. Nå er det jo bare veier enn så lenge så da får jeg håpe det holder seg sånn en liten stund til. Ang den sokken så kan det jo prøves, men finnes det virkerlig noen som klarer å sluke 265 brede dekk og som ikke ødelagger felg? Autosokk ødlegger ingenting, siden det bare er stoff, med antiskli belegg på den. Og ja den fungerer, men hvor stor den er vet jeg ikke. Men vet at en i Oslo har det og bruker dem på en Camaro. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hva med å legge om til vinterdekk? Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Dette var i forbindelse med en utenlandsk bil (fransk maserati) som bare blir her i 4 dager. Tviler på at det er akutelt å kjøpe vinterdekk for denne perioden. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Kjør den på henger til kielferjekaien Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg