Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ja, skulle kjøre madammen på jobb og hva ligger bak førersete. MASSE vann. Andre gang det skjer ved mye regn og vind. Det som også er så rart, hvor i helsike kommer det fra? er jo ikke vått noen andre steder enn på gulvet bak førersete. Har heller ikke vært ute å kjørt tidligere i dag. Da jeg snakker om vått så ligger det ihvertfall 1 liter med vann der. Ja en liten vanndam. Kommer dette farende igjennom en kanal som det er hull i? isåfall hvem kanal? Håper på hjelp. MVH Ken Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Mest trolig via døra. Er skrevet mye om dette, så du finner sikkert noe om du søker. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 takker. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hadde samme problemet på min ener og det var tette avløpsrør fra takluka. Der er det fire stk. og fikk staket de opp med en tynn wire. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hadde samme problemet på min forrige Golf II 4 dørs. Men har ikke det problemet lengre nå som jeg har 2 dørs. Husker ikke hva som var galt heller, men til meg lå det iallefall 4-5L vann. Fyllte en 10L bøtte nesten halvfull. tok tilslutt ut gulvtrekket å spylte det rent, og hengte det til tørk. Hva som var galt er jeg ikke sikker på, men tror det kan være dørpakningen. Det kom bare plutselig ikke mer vann inn?! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hadde samme problemet på min forrige Golf II 4 dørs. Men har ikke det problemet lengre nå som jeg har 2 dørs. Er 2-dørs jeg har :P MED takluke :P hehe. Jeg får ta en titt på begge deler til Torsdag. Hjertlig takk for svar :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Da er det nok mest sannsynlig takluka som er årsaken ja.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Godt å se at det er flere som sliter med vann i bilen og ikke bare min :hammer Men jeg har ikke sett så mye vann som dere nevner da. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 woho.... føler meg priviligert jeg.. ikke vann i kupeen Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ikke jeg heller.. :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Sjekket dørplasten? Ta av dørtrekket og se om plasten bak er hel og fin, og ikke minst tett mot stålet i døra. Kan f.eks spyle mot døra med hageslangen mens du har av dørtrekket for å se om det er tett. Var det som forårsaket min lekkasje, når jeg fikk vann på gulvet bak førersetet. Når jeg hadde problemer med takluka ble taktrekket vått først. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 dørplast ja... jeg har byttet i alle fire dørene mine, men må gjøre det på nytt da biltema silikon ikke ville henge fast i bygg-plast. Noen nevnte at byggplast generelt var ett dårlig triks så styr unna det Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg brukte trådarmert undertaksplast...:D Sikaflex 11FC er din venn, den sitter på ALT. Kombinert med en del gaffateip for å få dritten til å henge mens det hele tørka var det en vinner. Et tips er å stikke plasten innfor stålet i døra helt i nedkant, da slipper du at vann blir stående mellom stålet og plasten - da finner det veien ut gjennom selv det minste hull. Istedet leder du vannet ned i døra til drenshullene. Jeg gjorde det på min - ikke kommet en dråpe vann inn siden. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det at byggplast er dårlig synes jeg høres litt rart. Om det er brukt byggplast forstår jeg det godt, for den er jo skitten. Vask godt rent først! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det at byggplast er dårlig synes jeg høres litt rart. Om det er brukt byggplast forstår jeg det godt, for den er jo skitten. Vask godt rent først! eg brukte byggeplast. den var heilt ny. kjøpt på byggmaker og greier. festa med sikaflex. eit halvt år etter så har plasten løsna fra sikaflexen. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg