Dunluper Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 mer fra gatebil september 05 Siter www.FransN.com Bilder av din bli?? send PM eller Mail Canon + Apple + Adobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Sagt det til deg flere ganger tror jeg, du er sabla god på det her :D Men jeg syntes du har glemt noen helt VANNVITTIG bra bilder! Disse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 fytte helvete er alt jeg har å si!! sku hatt sånne bilder av bilen min, detta var svinbra! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Meg igjen! Hehe, har du bilde 1, 4, 5, og 11 i 1024x768`?:) litt keen på å ha dem som wallpaper hehe:) Takk på forhånd! Nok en gang: Super bra bilder! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 de bildene kommer ikke rett fra kamera eller? du behandler de i photoshop feks? bestiller meg nok det kameraet selv nu! :D elsker bilder.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Du har talent :) Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunluper Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 de bildene kommer ikke rett fra kamera eller? du behandler de i photoshop feks? bestiller meg nok det kameraet selv nu! :D elsker bilder.. hehe bruker photoshop til å fixe litt på farger og utsnitt. ikke noe mer Siter www.FransN.com Bilder av din bli?? send PM eller Mail Canon + Apple + Adobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 bestiller meg nok det kameraet selv nu! :D elsker bilder.. hehe Det kommer du ikke til å angre på,du blir bare bedre og bedre jo flere bilder du tar med Canon`et,blir nesten litt avhengig. Dog skulle jeg hatt bedre objekt,syns den originale 18-55mm som fulgte med var DÅRLIG... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Lækkert. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hva stiller du lukker blender/lukker på for å få skarpt bilde av bil i fart? Har prøvd meg fram litt men får ikke helt til... Ser ut som du har peiling, supre bilder *tommel opp* Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunluper Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 anbefaler ikke å bruke blitz på fartsbilder siden du da må stå så nerme bilen at det blir farlig, og att blitz lys fungerer som kort lukkertid. valg av lukker tid kommer ann på hvordan du ønsker at bildet skal bli. velg så rask lukkertid som mulig hvis du er ute etter å fryse bevegelsen. spesielt på bilder fra siden, hvor du ser felgene, er ikke dette et godt valg siden det ser ut som om bilen er parkert ute på banen. hvis du er ute etter skarp bil og dus bakrund er lukketider mellom 1/200 og 1/30 tingen, helt etter hvor trent du er på å få en stødig panorering og hvor stor prosen av bildene dine du trenger klare. har selv brukt lukkertider helt ned i 1/30 på noen av bildene jeg har lagt ut. synes da bildene får en uekte førelse som jeg ikke liker. valg av lukkertid kommer også ann på hvor fort bilen kjører og hvordan du står i forhold til bilen. kommer den ca rett mot deg er ikke lang lukkertid noe bra, siden du ikke har murlighet til å panorere. ikke bruk stativ, bruk hele overkroppen til å rotere med og ikke bare hendene og hodet to eksempler på fartsbilder jeg har tatt med panorering Kamera: canon a80 -- 1/30s f/8 Kamera: Canon 350d 17-85mm -- 1/125s f/16 fartsbilder av bil er også mulig å ta fra en annen bil i fart. her er linser med bilderstabelisator en fordel men fult mulig uten. her kan man gå mye lengre ned i lukkertid enn på panorerings bilder +- 1/30 er å anbefale Kamera: Canon 350d 17-85mm -- 1/25s f/8 Siter www.FransN.com Bilder av din bli?? send PM eller Mail Canon + Apple + Adobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunluper Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 noen blider jeg tok i går. Siter www.FransN.com Bilder av din bli?? send PM eller Mail Canon + Apple + Adobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 gud bedre! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 dam... pene bilder du :P men hva er det med BI og biler? har sett mange tatt bilder utenfor BI. men er en ganske spes fin byggning og ha som bakgrunn regner jeg med. Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 noen blider jeg tok i går. Sweeeet ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg