Finepix Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by suggen Mazdafun: Hvis du trenger en B2000 til, vet jeg om en drit fet en, tofarga hvit/rosa pearl, billakkerer som eier'n. Skulle visst ha 10k for den, og den så ikke dum ut, sikkert litt prutemonn også 4WD?? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Autofil hadde ikke vært d samme uten jan-erik og petter, men de er litt useriøse noen ganger, Syns det er litt av sjarmen jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Originally posted by pahf Autofil hadde ikke vært d samme uten jan-erik og petter, men de er litt useriøse noen ganger, Syns det er litt av sjarmen jeg :) hvem er petter? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Originally posted by mazdafun god påske til alle sammen. Nå er det rett til Grenoble, France å plukke opp en ny Mazda...jippi ! sayonara Åssen Mazda da??? Der er fint i Grenoble forresten! Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg