Gå til innhold

Audi 80

Ranger emnet


Lance

Anbefalte innlegg

Dette tar jo helt av...

Alle de nedverdigende innleggene jeg har kommet med til nå var rettet mot CHEESEN!! Og ingen andre.

Et stort unndkyld til de andre som føler seg truffet, var ikke myntet på dem i det hele tatt!

Audi 80 og Viper_TsX, kom dere med nedverdigende kommentarer om bilen min på førstesiden her? Nei. Har jeg dermed et grunnlag for å gi dere pes på noen som helst måte? Nei. Har jeg et grunnlag for å gi cheesen pes? Ja. Har cheesen fått pes? Ja.

Noen andre som føler seg truffet, si ifra, så skal de få en personlig unnskyldning de og:D

Bortsett fra cheesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette tar jo helt av...

Alle de nedverdigende innleggene jeg har kommet med til nå var rettet mot CHEESEN!! Og ingen andre.

Et stort unndkyld til de andre som føler seg truffet, var ikke myntet på dem i det hele tatt!

Audi 80 og Viper_TsX, kom dere med nedverdigende kommentarer om bilen min på førstesiden her? Nei. Har jeg dermed et grunnlag for å gi dere pes på noen som helst måte? Nei. Har jeg et grunnlag for å gi cheesen pes? Ja. Har cheesen fått pes? Ja.

Noen andre som føler seg truffet, si ifra, så skal de få en personlig unnskyldning de og:D

Bortsett fra cheesen.

 

Takk Lance. :D

PS. Bilen din er rå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå får det seriøst være nok av OFF TOPIC-preik her. Dersom noen har kommentarer på bilen, kan de gå inn på prosjekt-tråden min og skrive der.

Her er jeg ute etter folk som vil prøve å modde bilen, slik at jeg har noe å gå etter når jeg setter i gang for alvor.

For de som vil, ligger det et større bilde her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. urquattro æ jo bare helt konge da:) synn den ikke var på gt4:(

den er jo på gt4 da men den heter det den het da den var ny, quattro. de haddde ingen planer om flere da så da ble det bare quattro ur kom først senere når 200 turbo quattro og s2 quattro(ur het/ble kalt flere navn som audi coupe turbo quattro, ur, og flere andre som jeg ikke husker

MEN den er på gt4 ihvertfall.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er jo på gt4 da men den heter det den het da den var ny, quattro. de haddde ingen planer om flere da så da ble det bare quattro ur kom først senere når 200 turbo quattro og s2 quattro(ur het/ble kalt flere navn som audi coupe turbo quattro, ur, og flere andre som jeg ikke husker

MEN den er på gt4 ihvertfall.

 

Niice:D

 

Hvordan går det med de som prøver seg i ps? Jeg går snart på veggene her av forventning og spenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. dette ble ikke helt bra..

Men for å dra en unnskyldning.. Har ikke brukt photoshop på en goood stund nå.

Så derfor ble det en smule rart :P

audi004copy.jpg

 

EDIT: Ja det ble faktisk skikkelig drit-dårlig.. haha..

Hvem skal jeg skylde på? :p

 

 

 

FORRESTEN.. Er det hvite blinkers å oppdrive til den bilen?

Kjenner en som har leita evig etter det.. Men no..

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. dette ble ikke helt bra..

Men for å dra en unnskyldning.. Har ikke brukt photoshop på en goood stund nå.

Så derfor ble det en smule rart :P

EDIT: Ja det ble faktisk skikkelig drit-dårlig.. haha..

Hvem skal jeg skylde på? :p

 

FORRESTEN.. Er det hvite blinkers å oppdrive til den bilen?

Kjenner en som har leita evig etter det.. Men no..

 

Hehe:D Jeg er hvertfall godt fornøyd!! Gjør ingenting om det ser litt jalla ut, er jo bare for å få en anelse om hvordan det kan bli.

Over all forventning dette, lurer på om jeg skal kjøpe bbs-felger til den?:D*

Når det gjelder de hvite blinkersene er jeg også på jakt etter et par.

Jeg har kanskje kanskje kanskje ordnet meg, men vet ingenting før til våren igjen. Uansett, om det går i box, skal folket her få alle detaljer!! Men ikke før.

Det ble jo digg, sant?:D:D

 

*Alle sier jeg må kjøpe sånne felger, for de kledde bilen maks.

Takker for en god idé:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i tryed. and i failed. de jæv#¤ idiotene som jobba hos kostøl i byen klarte selfølgelig og fuc#¤ alt opp. alt av musikk og bilder og annet gøy hadde de slettet. og de skulle bare sette inn en ny cd rom i den. har sotte oppe hele helga og prøvd. men det ser ut til at jeg må sende inn pc'n igjen.

im so sorry mate.

Helt greit, trenger ikke gråte for min del:D

Men jeg vet hvor hardt det er å miste alt på en pc.

Derfor investerte jeg i en ekstern harddisc!

Ellers venter jeg i spenning på de andre forslagene. Er spent på å se hvilke felger de forskjellige har brukt, og hvilke som kler bilen best. For de vil mest sannsynlig bli kjøpt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår