Eiriken Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Kjøper en 745tic billig fra en kompis i morgen, rådebank osv. Men han vet ikke hvilken motor det står i den, bare at det er byttet en gang helpme , hvordan kan jeg finne ut hva det er for noe? Kjekt å vite hva jeg skal bestille deler til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 det skal stå forran på dekselet som beskytter reg reima : her er hvordan det står på MIN bil : Lykke til med Go`bilen :) Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ok takker, skal se om lappen henger på, ellers så må det vel finnes noen nr på motoren! Noen som vet av billige nettbutikker med volvo stuff da, bremser, turbosnacs osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 http://www.bcb.no http://www.samsteffansson.se/bilmodeindex.html http://www.hallsjostyling.com/ er de jeg kom på n¨. hvis du har tid så søker du bare litt rundt på volvo delen her på forumet :) god natt :) Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Den lappen frem på registerdekselet er borte, hvordan finner jeg ut hvilken motor det er da? helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Fant ut hvilken motor det var i fra en eier tidligere, en b230? FT ialefall, med ET insprut. Men har kjørt bilen før, den går som gikk ganske godt da. Jaja fikk den billig da motoren må overhales da cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 ta et bilde og legg ut ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 kommer bilder når jeg har hentet den i dag, må litt småplukk til for og få den bra da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 smell ut bilder av motoren da Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Her er noen bilder jeg knipsa av volvoen, har ikke dratt den hjem enda, må vel dra, kan vel ikke kjøre med rådebank :drive2 Må til med en STOR vaskerunde, skitten. Dårlige bilder, kommer bedre etter hvert [/img] Se hvor møkkete motoren er da [/img] Bilen er ikke ren innvendig heller ser dere [/img] Bak [/img] hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 litt skittent over alt ja :P mye måtte du gi for den da? Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 5 lapper! ikke så galt når det er med felger og alt det vel? fikse den så jeg kan ut å :driving snart fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Vet ikke helt om jeg skal reparere og beholde plasten på den, har originalfangerne og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettis Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 er billig det da, viss motoren går.. skinnseter osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 om du shiner plasten, og får det til å se ut som det hører til bilen, er ikke den plasten der den værste for å si det sånn(mener jeg), ikke på en herregårdsvogn..men om du gav 5 lapper for den er den nok hver eneste lapp..masse kosing og varm kjærlighet skal du se doningen blir tøff den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg