Jeppe Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Kikket litt rundt på nettet og fant litt gøyale corrado bilder. Mange har sikkert sett dem før men. Poster dem alikevell jeg:) Er ikke sikker på denne. Kan jo være mye rart igrunn. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1,8t Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 wahey den svarte cab`en har samme side skjørt som meg :P Siter -03 Impreza wrx- -89 Corrado Turbo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 ble det ikke laget kun en corrado cab originalt, som en prototype fra karmann? Synd de ikke laget dem. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 ble det ikke laget kun en corrado cab originalt, som en prototype fra karmann? Synd de ikke laget dem. Den svarte der der er laget av zender om jeg husker rett. Ellers så er det korrekt at karman laget en corrado cab som står utstilt på vw museet eller.no sånt. Bilen på tredje bildet og et par nedover er prototype/designstudie på corrado før den ble ferdig designet. Har vært borti flere bilder med både leirmodeller osv osv. Før hd-krasj hadde jeg av hele produksjonslinja osv. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Den svarte der der er laget av zender om jeg husker rett. Ellers så er det korrekt at karman laget en corrado cab som står utstilt på vw museet eller.no sånt. Bilen på tredje bildet og et par nedover er prototype/designstudie på corrado før den ble ferdig designet. Har vært borti flere bilder med både leirmodeller osv osv. Før hd-krasj hadde jeg av hele produksjonslinja osv. Vi kan vel alle være enige om at det er bra de ikke gikk for den formen. Den gule der er bare en leon med vr6 front ser det ut til. Og den sølvgrå er en boracoupe ser det ut til. Men jeg trodde faktisk det ville bli styggere med runde lykter en det egentlig var. Eller hva mener dere? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 så faktisk ganske fett ut. noen må prøve det på forumet. Men ikke sånne linselys prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 tror det er litt PS modding ute å går på endel av disse bildene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hehe, du ser jo at noen av dem har et pixelfikse (e.l.) logo i hjørnet. Mange gode ideer, men de på toppen (de som ser litt ut som sciroccoer) er vel mer enn scirocco mark 2 enn en corrado. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 mye av det er photoshop! Det håper jeg virkelig! men noen av dem bilene der var litt fete. Men Som corrado er nå er det bare heeeeeeeeelt KONGE! ME LOVE MY CORRADO! Faktis det var en som kjørte på meg idag:'( Å personen stakk av! HELVETE SKAL :aug: hvis jeg finner ut hvem det er! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 tror det er litt PS modding ute å går på endel av disse bildene :) Klart det er mange som er laget i photoshop, men de var litt kule da:) Kult det er en corrado på wrecked exotics. Eksotisk bil corradoen:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Faktis det var en som kjørte på meg idag:'( Å personen stakk av! HELVETE SKAL :aug: hvis jeg finner ut hvem det er! Noen skader da? Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Noen skader da? Noen riper i front fangeren! ser resten imorgen! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Her er noen til: Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Eg begynner å digge den "CLEAN LOOKEN" mer og mer! Deiligt, en gang kanskje.... cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Eg begynner å digge den "CLEAN LOOKEN" mer og mer! Deiligt, en gang kanskje.... cheers FØLER MED DEG:P cheers Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg