Gå til innhold

Noen corrado bilder.

Ranger emnet


Jeppe

Anbefalte innlegg

ble det ikke laget kun en corrado cab originalt, som en prototype fra karmann?

 

Synd de ikke laget dem.

 

 

Den svarte der der er laget av zender om jeg husker rett. Ellers så er det korrekt at karman laget en corrado cab som står utstilt på vw museet eller.no sånt.

 

Bilen på tredje bildet og et par nedover er prototype/designstudie på corrado før den ble ferdig designet. Har vært borti flere bilder med både leirmodeller osv osv. Før hd-krasj hadde jeg av hele produksjonslinja osv.

Holdt avstand - vi ruller - Follogutta

 

Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT

83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil)

--- follo.vwaudi-club.no ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte der der er laget av zender om jeg husker rett. Ellers så er det korrekt at karman laget en corrado cab som står utstilt på vw museet eller.no sånt.

 

Bilen på tredje bildet og et par nedover er prototype/designstudie på corrado før den ble ferdig designet. Har vært borti flere bilder med både leirmodeller osv osv. Før hd-krasj hadde jeg av hele produksjonslinja osv.

 

Vi kan vel alle være enige om at det er bra de ikke gikk for den formen. Den gule der er bare en leon med vr6 front ser det ut til. Og den sølvgrå er en boracoupe ser det ut til. Men jeg trodde faktisk det ville bli styggere med runde lykter en det egentlig var. Eller hva mener dere?

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye av det er photoshop! Det håper jeg virkelig! men noen av dem bilene der var litt fete. Men Som corrado er nå er det bare heeeeeeeeelt KONGE! ME LOVE MY CORRADO! Faktis det var en som kjørte på meg idag:'( Å personen stakk av! HELVETE SKAL :aug: hvis jeg finner ut hvem det er!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår