Gjest AndreMedNeon Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hei, jeg har en garret turbo som trenger en overhalding, så jeg bare lurte på ka det hadde kostet å overhale en turbo sånn ca? Og om noen vet om noen steder nærmt bergen som driver med slikt, jeg har leitet mange steder etter et slikt sted, men uten noe fremgang. Takk for forhond. Andrè. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Vet ikke om noen rundt området ditt. Da jeg hørte på overhaling av en caravelle turbo kostet det rundt 5.000 hvist jeg hadde innbytte turbo. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg ville tatt kontakt med GIK turbo eller Turbo-service A/S. :) http://www.gikturbo.no http://www.turbo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg ville ikke tatt kontakt med Turbo-Service. Ta kontakt med GIK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 gik har jo ett verksted i svrige og sjekk der også... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg ville ikke tatt kontakt med Turbo-Service. Ta kontakt med GIK. hvorfor ikke? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Turbo service skulle ha 5000,- for og overhale min Garret T3 (standard volvo-turbo). 1000,- i deler og 4000 for jobben. Litt stiv pris i mine øyne, da jeg får ny turbo som er ca lik til 5000,- Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Takk for hjelpen :) Mvh Andrè Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klungo Skrevet November 27, 2012 Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Søk på youtube. : overhauling turbo. Mange fine treff der. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg