Boosti Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Få deg lyktecaps også da!Det er tøft på bobler! Det kommer...pluss mange andre crom detaljer.... Fant nye seter i ei boble hos huggern i dag....De var strøkene....og jeg fikk dem for 300 stk...så henter de på mandag Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ble ikke mno av de orginale setene....så kjøpte bøtte stoler i dag :driving Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ras-Andre Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Prisen for de der?? de var supersmude.. Sinnsykt kult prosjekt!! skal følge med på denna tråden.. :) Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Søskenebarn av meg har glassfiber for og baksjermer vist du er inntriser. Skall finne ut hvor my breiere dem er en orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 En jeg kjenner har full porsche styling..den er bare VÆRST!!!.. Og BRED....+ feite felger...stoler og porsche bremser...tror ikke han skal ha noe av det..for han skal sette sin i orginalstand Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Jeg har planer om orginal da...men får jeg er bra tilbud på bredda skjermer, så kan det hende at jeg slår tell Ras-Andre: Betalte 400 stk....men de er brukt i 2 månder og så stått en stund.. Så vet ikke hva de koster nye, eller om de selges mer. De heter i vertfall Corbeau GT. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 det var ikke mye for to bøttestoler :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er denne tråden død? Hvis ikke, please ikke sett på bredda skjermer. Det er mye heftigere å sleppe den helt ned på bakken, med pene orginalfelger.... angry2 Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 altså.. sistre posten ble skrevet for nesten 2 år siden.. TROR du prosjektet fremdeles er i gang? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 får da håpe det Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Bobla står nå da forsatt her. Men har flere andre prosjekter på gang, så det ser ikke ut som jeg får tid til den med det første. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva med rat-rod-stuk? Kunne blitt tøft. Rust, små felger, takstativ og max senk. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Vær så snill..... ikke bygg rat-rod... finnes ikke noe dummere i mine øyne.. Hot rods kan være sjukt tøft hvis det er gjennomført.. Det er IKKE rat rods.. sorry, måtte bare få det ut... Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Vær så snill..... ikke bygg rat-rod... finnes ikke noe dummere i mine øyne..Hot rods kan være sjukt tøft hvis det er gjennomført.. Det er IKKE rat rods.. sorry, måtte bare få det ut... noen som har sett på discovery:P bøtte setene er vel ikke til salgs? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Bobla står nå da forsatt her. Men har flere andre prosjekter på gang, så det ser ikke ut som jeg får tid til den med det første. Hvor langt har du kommet da? Sånn stukmessig så er det jo ikke noe å lure på. Ikke rør lakken (spesielt ikke om den er original). Bare senk litt foran, få på store bakdekk og kjør som den er. Evt. kan du senke maks å kjøre skikkelig lowriderstuk... Ikke bytt ut stolene, men få deg et gammelt, kult ratt og en gammel turteller. Lyktecaps etc er skikkelig jalla. Skal du ha tilbehør skal det være noe tidsriktig og ikke noe juggel fra Taiwan. Dette er fett stuk: Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg