Darty Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 røyken kommer ikke av seg selv. Det krever varme dekk og mye friksjon. Grønnfargen kan komme av 16bit i stede for 32bit fargedybde. Jeg får ikke røyk uansett om jeg har varme dekk.. Kan stå lenge og burne uten at det kommer noe.. Jeg er ikke sikker på hvilken fargedybde jeg har.. Skal sjekke når jeg kommer hjem.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Her har vi en fet drifte video fra GT4!! GT4 VIDEO Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 på tide med bilder fra forza! bilder tatt foran tv'n:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Mine GT4 bilder: Volvo 240 GLT, Mitsubishi Galant, HPA Motorsports R32, Ford Focus RS, Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her er noen bilder som NA drifting ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Noen bilder i fra meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg får ikke røyk uansett om jeg har varme dekk.. Kan stå lenge og burne uten at det kommer noe.. Jeg er ikke sikker på hvilken fargedybde jeg har.. Skal sjekke når jeg kommer hjem.. det har noe med innstillingene dine å gjøre, er en plass du kan stille hvor mye røyk det skal vises, dvs det avhenger av hva skjermkortet ditt takler..kikk litt grundig gjennom så skal du finne det skal du se. hvis ikke, så si ifra, så tar jeg prinscreen av innstillingen så du får se:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 det har noe med innstillingene dine å gjøre, er en plass du kan stille hvor mye røyk det skal vises, dvs det avhenger av hva skjermkortet ditt takler..kikk litt grundig gjennom så skal du finne det skal du se.hvis ikke, så si ifra, så tar jeg prinscreen av innstillingen så du får se:) hoy, her skal det burnes til pc`n låser seg, ta print screen du! Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hoy, her skal det burnes til pc`n låser seg, ta print screen du! javel..sjekk den innstillingen som er markert rødt, og kanskje den over..prøv deg fram..med meg funket det slik at spillet gikk mye glattere når det ble mindre røyk..noe som er litt logisk da men..se på dette du:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hei,det racer spillet så utrolig gøy ut:) krever dette spillet en veldig bra pc?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 nei det gjør det ikke gitt Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 riktig hastiget :) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg