Gå til innhold

bygge om 16v til gasser

Ranger emnet


Helios

Anbefalte innlegg

Aner ikke hvor jeg skal sette denne posten egentlig.. men

hvordan bygge om 16v (kr motor) til forgasser motor?

hva skjer med effekt (mer eller mindre enn orginalt.

hvor dyrt er det? er det f eks bedre å legge penga i trim og beholde i'n..?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Aner ikke hvor jeg skal sette denne posten egentlig.. men

hvordan bygge om 16v (kr motor) til forgasser motor?

hva skjer med effekt (mer eller mindre enn orginalt.

hvor dyrt er det? er det f eks bedre å legge penga i trim og beholde i'n..?

 

Du får rundt 150-155 hk med 40 DCOE Weber. Ta en titt her for billig sett fra Tyskland. Like greit å kjøpe et komplett kit. Dette skal gi 22 hk ekstra med kammer

 

DE-Motorsport gassere

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker ;) ser at prisen ikke står i forhold til hva man får i utbytte..hehe.. så det blir nok ikke forgassere på meg nei.. får ikke hjelpe at det blir fet lyd og ser fett ut.. bruker heller de tusenlappa på noe anna.. 15 k er mye penger..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Takker ;) ser at prisen ikke står i forhold til hva man får i utbytte..hehe.. så det blir nok ikke forgassere på meg nei.. får ikke hjelpe at det blir fet lyd og ser fett ut.. bruker heller de tusenlappa på noe anna.. 15 k er mye penger..hehe

 

Alt under 1000,- pr ekstra hest er faktisk veldig billig hvis du spør meg, men skal du kjøre på bane har du mer igjen for å kjøpe Eibach arb og fjærbeinsstag og polyurethan foringer

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa.. ganske rimelig.. men det virker som jeg kan få tyna litt mer ut for samme pris om jeg beholder innsprutet.. lpuss det var detta bensinforbruket da

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

joa.. ganske rimelig.. men det virker som jeg kan få tyna litt mer ut for samme pris om jeg beholder innsprutet.. lpuss det var detta bensinforbruket da

 

Skal du ha samme effekten med Krap flap injection må du over på minst 1,9L og kammer. Det koster jo fort noen lapper det også

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmzm.. sku da mene at min 1.8 skulle være god for å gi 150-155 hester om man fikser litt her og der.. er jo tross alt 139 orginalt. men man får se.. det jeg er bekymra for er hvor vanskelig det er å bygge om til gasser.. og hva gutta på biltilsynet vil si.. pluss bensinforbruk.. er det noen som har prøvd detta her på forumet?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår