lars-frr Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Skulle kjøre ned til bygdøy igår kveld, jeg er bosatt på Røa slik at jeg kjører da vækerøveien ned og så ut på Drammensveien for de som er kjent. Men på den lille turen så jeg 3 biler som ble stoppet av Up. 2 stk i vækerøveien og 1 i en liten side gate. Det første som slo meg var Up bilene, gammle sliten primeraer, var ikke ikke volvo med med 8 tusen metere i fronten og 100 antenner, disse så ut som familie biler og jeg hadde aldri trodd at de kunne være sivil. Har aldri sett en eneste Up på Røa før og så jeg 3 på rappen, fikk litt angst da . Snakket med en kompis senere på kvelden han hadde også sett et par , men da hadden de stoppet scootere virket det som , han så ihvertfall to scootere som hadde blitt stoppet på forskjellieg steder. Var det noen herifra som la merke til noe igår kveld ?? Liker ikke å ha så mye Up der jeg bor ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BraTTerN Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Har hellre ikke sansen for up, men bedre at de samler seg, og vises litt, enn å parkere bilen i grøfta å lure med laser :( Siter Selges: '03 Honda Accord Type-S http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42242515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Har hellre ikke sansen for up, men bedre at de samler seg, og vises litt, enn å parkere bilen i grøfta å lure med laser :( Er det ikke greit med laser da? Skriv ut denne artikkelen og be om kalibreringsrapport hvis du blir stoppet i laserkontroll. Fungerer best om du ikke kjører sånn altfor fort. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 OJ, jeg kj;tre fra etterstad til B'rums verk p[ e18 ig[r og s[ ikke en eneste UP... Flaks da. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Er det ikke greit med laser da? Skriv ut denne artikkelen og be om kalibreringsrapport hvis du blir stoppet i laserkontroll. Fungerer best om du ikke kjører sånn altfor fort. Haha 70km/t vegg er skummelt... Bra at samme redskap som kan ta fra deg lappen er så stabilt... Politiet kan vel egentlig droppe laseren og begynne med terningkast istedenfor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Er det ikke greit med laser da? Skriv ut denne artikkelen og be om kalibreringsrapport hvis du blir stoppet i laserkontroll. Fungerer best om du ikke kjører sånn altfor fort. Hahaha så kjekt å ha! *skrive ut* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg