Gå til innhold

skal handle 3"JT..trenger litt hjelp

Ranger emnet


B230ft

Anbefalte innlegg

ja da er det dags at handle ny eksos..kikkte gjennom greiene på bcb, og fant fort ut at jeg ikke nøyer meg med cat-back, og kjøper (nesten)komplett, men så lurer jeg på om det er et must å kjøpe grenrør og i samme slengen? er det verdt 1400,- ekstra?

 

noen som har avtaler med de, eller får ekstra hyggelig pris?

 

håper på respons fra noen med ERFARINGER..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er det dags at handle ny eksos..kikkte gjennom greiene på bcb, og fant fort ut at jeg ikke nøyer meg med cat-back, og kjøper (nesten)komplett, men så lurer jeg på om det er et must å kjøpe grenrør og i samme slengen? er det verdt 1400,- ekstra?

 

noen som har avtaler med de, eller får ekstra hyggelig pris?

 

håper på respons fra noen med ERFARINGER..:)

 

Jeg får rabatt hos BCB fordi jeg er medlem i Volvoklubben Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper en god del med grenrør ja, best å bytte helt fra motoren og bakover.

ang pris så kan jeg sjekke litt rundt.

 

drar motoren din godt helt til turtallsperren?

 

Mvh Erik

 

er ikke helt sikker på om den drar godt til turtallsperra, fordi jeg har fremdeles 12dager igjen av utsettelse på lappen...men når jeg har øvelseskjørt, eller raller litt på egenhånd i nabolaget, går den jo greit til 4.5-5.. me det jeg tenkte, var at når catback koster 3.3, så legger du til 500,- så får du med fremrøret og, så er det jo bare 1400,- igjen så har du grenrør og..;) og jeg misliker sterkt å gjøre ting halveis.. men om det er å annbefale så blir det nok komplett ja:D

 

har sendt pm til tholandsli, men om du får røverpris, og vil hjelpe en stakkars lærling, må du bare si ifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår