Mehdi Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hey, jeg har en audi a4 (b5) og har noen merkelig lyder fra bilen, i vanligvær knirker det fra bilen over fartsdumper og når noen setter seg i bilen osv.. og nå som det begynner å bli minus grader så kommer det noen helvettes vonde skrape lyder fra bilen over fartsdumper og når noen setter seg inn i bilen... det kan vell bare være demperne? eller kan det være noe mer? Takk for alle seriøse svar! Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MTM Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har samme problemet med min B4, fikk høre en gang at det var noen pakninger som hadde stivnet/hardnet. Har desverre ikke fått fikset det enda, så jeg er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har nesten hatt samme filen som deg på tidligere biler. men der var det værst når det regna, fant ikke ut hva det var så måtte bare kjøre med det. Nå hadde jeg er slags knirke lyd i kaldt og tørt vær på min audi, viste seg og være en pakkning som var tørr. Spruta på litt olje så ga det seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Ok takk takk folkens.. mange gode svar =D bilen skal inn på service nå om 2-3 ukers tid.. hvis dem ikke gjør noe med det så får jeg finne på noe rart:P MVH mehdi Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg