Gå til innhold

Får karnsje en E34 525i

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har fått tilbud om å bytte Golfen min i en 1989 mod BMW 520i som er byggs om til 525i. Hva er det jeg bør se etter? Det er automatgir, og 174hk på den. Skinninteriør, "strøken" bil, som er i diamant svart. Orginale BMW 14" alufelger, og ikke noe av styling eller stereo. Hvor i landet finner jeg "billig" senkesett/styling tilo BMW? Detter blir min første BMW, om det bli bytte. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde 525 før selv. rektig nok 89 mod. men var E39 karosseri. meget fin bil! nydelig kjørekomfor!

 

ville sjekka etter rust! uansett hva. sjekk alle dørene i bånn på innsiden, bmw bretta

delene til dørene feil på den tiden så lakken sitter ikke onkelig fast langs bånn, sjekk også topp og bånn på motoren for olje lekasjer. sjekk bensin slangene. de blir fort stive og mister gummien utapå og da har du en fontene eller to.. gjelder egentlig samtlige slanger.. om du kan få sjekka bremse slanger/rør/klosser ville jeg gjort det også.

 

der har du noen av tingene jeg IKKE sjekka.....

kanskje ikke no viktig punkter men kosta meg penger uansett så nevner det jeg..

 

-----------------------------------------------------------------

 

Ang. 1989-mod: denne har M20 motor -- vær obs på reg.reim, ventilløftere/vippearmer, toppbolter (ny type!!).

 

Vanlige feil på denne type bil...

- Def. serviceindikatorkort/batterier (turteller, temp.måler fusker)

- Kjølesystem og varmeapparat

- Slark/dødgang i styresnekke

- Slark i dørhengsler, lekkasjer

- Ujevnt slitte bremsedeler

- Sentrallås

- Sveiv til vinduer

 

siste delen snabba jeg fra tidligere samtaler :P

- Bmw 525i 88 mod = Solgt

- Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies

 

Live to rock, drink and fuck.

Mess with the best, die like the rest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår