Per-Henrik Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hvore mye veier svinghjulet i en b230 a fra en 1987 modell? Hvor man ge millimeter kan jeg dra av en 530 topp på samme motoren uten at det skjer noe som ikke skal skje? Jeg har ett svinghjul fra en b 200k som er litt lettere trur jeg skal veie det. trur dere at det funker å sette den på b230 a motoren?? eller hvil den bli slapp? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 skal du ha lettere svinghjul, så bruk et fra B19/B21A. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hva veier et b19/b21 svinghjul. saken er den at jeg har ett svinghjul fra en b 200k med en nesten ny cluth på. har ike veid det svingjulet ennå. men åssen hvill bilen oppføre seg med ett lettere svinghjul? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 du må blandt annet gi mer gass for å løyse bilen.. so vil den bli litt sprekare, litt mindre drag fra bunn.. syns du kan beholde svinghjulet ditt som det er.. :p evt. sette på et tyngre et Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 men når man her en nye clutch. bare med lettere svinghjul. så sier jo lomeboka gjerne ja takk. hellothere Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg