hardcore86 Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 ene dør plata er delevis ferdig foresten..... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 petter er du dritings? do pola feil soter Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 petter er du dritings? do pola feil soter Jeg puler riktig søster jeg Helge..hehe. oyea.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 ble litt gira på å slippe ned caddyn nå.. Prøvemonterte felger i dag.. stikker 4 cm utafør skjerma.. så vi får se om det blir bredding..å ca 18 cm lavere.. hehe mk1ern ser litt sliten ut der han står.. begynner å fjærner gammel lakk i morgen tenker jeg.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 kommer til å bli grom.... fete hjul... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Rått prosjekt:) Flere bilder:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 skulle virkelig gjerne ha kommet lengre å fortere på pickupen... men er ikke mye hjelp og få fra kompiser.. Så har enda ikke fått et minutt hjelp.. men fattarn er ikke vanskelig å be.. hehe Så ingen kan i hvertfall si at jeg skryter på meg andres arbeid.. Målet om å få ferdig bilen til april skal jeg nok klare... blir nok stress som faen siste helga.. Men skal prøve kjøre bilen første gang ferdig til oslo den 3 april.. Dimme runden.. Levere uniformer osv... mmmmmm Blir litt dødt her framover for millitæret tvinger meg på feltøvelse nå... Men i motsettning av andre soldater som selger bilene sine , så koster jeg på.. slenger alt av tjente kr inn i bilen.. Takk for oppfølging... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Å her er bilde av et fast inventar i caddyn.. hva synes du Helge??? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hardcore. the passenger is approved ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jævla pen dame du har gitt.....synd det er søstra MI du puler på........watch out!!! :ex_machin Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jævla pen dame du har gitt.....synd det er søstra MI du puler på........watch out!!! :ex_machin Spennende. Din søster på bildet, eller er det damen hans i tillegg til at han puler søsteren din? Igjen... spennende :wave Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Gutta, hold dere til penest.no eller no sånt'a.....Dette er et Caddy forum. For oss som ikke får pule, så er ikke dette no kult. Salt i såret liksom.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Gutta, hold dere til penest.no eller no sånt'a.....Dette er et Caddy forum. For oss som ikke får pule, så er ikke dette no kult. Salt i såret liksom.... oi ... sorry ass.. hehe Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 HAHAHHHA!! :roll: Ser kjempe bra ut! Gi jernet! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Gutta, hold dere til penest.no eller no sånt'a.....Dette er et Caddy forum. For oss som ikke får pule, så er ikke dette no kult. Salt i såret liksom.... Hehe... Men vet du ikke at stretched tires will get you laid? :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg