masada 626 Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Heisan,er en mazdafan som kjører 626 på 3 året.men har i forbindelse med jobben ikke hatt så mye tid til bilen(e feskar:) men e gått ut i lønnet permisjon dem neste 6mnd(lønnslippen min heter stina og er 6 mnd:) men leser jo om forskjellige motorer hær, f3e f5 osv osv. hva har jeg?? bilen er en 2.2i 91 mod. 12v tror jeg?? noen som vet? snar rundet 300k men ser forbausende bra ut.laget ny hattehylle m basskasse pga plass til barnevogn:) og flyttet forsterker i rønnen til stepphjulet.blei faktisk bra lyd/utseende.men nå har jeg et ubrukt stepphjul til overs:)setter pris på alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forester Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 F2 FE = 2.0 8v FE3 = 2.0 16v F2 = 2,2 12v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masada 626 Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 toppers,takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg