Gå til innhold

Dørpanel

Ranger emnet


ragua

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DER snakker vi sjukt stilig monoblokk!!! klarer ikke å si stort mer :P liker dørene dine og er spent på å se dem lakket..har av erfaring opplevd at slike dører kan virke kjederlige og ensformige fordi det blir litt mye "plast", men syns det der ser lovende ut :D stå opp

:wave

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER snakker vi sjukt stilig monoblokk!!! klarer ikke å si stort mer :P liker dørene dine og er spent på å se dem lakket..har av erfaring opplevd at slike dører kan virke kjederlige og ensformige fordi det blir litt mye "plast", men syns det der ser lovende ut :D stå opp

:wave

 

Kommer til å lakke noen små detaljer o.l i en annen farge så det ikke blir kjedelig.

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig med egenproduserte dørpaneler! Men når du først hadde sjangsen, hvorfor flyttet du ikke plasseringen av høytaleren høyere opp? Jeg blir så lei av at bilprodusenter ikke kan lære seg at vi ikke har ører nede på leggen! :fire:

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig med egenproduserte dørpaneler! Men når du først hadde sjangsen, hvorfor flyttet du ikke plasseringen av høytaleren høyere opp? Jeg blir så lei av at bilprodusenter ikke kan lære seg at vi ikke har ører nede på leggen! :fire:

 

Du ser vel at dem peker oppover? :) Får lyden rett i tryne slik de står nå.

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har lagt opp høytaller kabler til dørene :) Kan bli litt stress å gjøre nå. Skal snart gjøre noe av det samme selv :) Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bilde(103).jpgBilde(104).jpg

 

Slik ble dørene etter litt lakking. Måtte ta siste rest ganske på sparket da jeg skulle selge bilen. Så resten av sparklinga og lakkinga ble gjort en sen kveld. :) Bildene er ganske sucky også.

 

Så nå er bilen solgt og jeg har kjøpt ny. :) Monoblokka er også til salgs vist noen er gira på den. :)

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår