B1ack_Mi16 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Har i dag en slik skikkelig billig og bedriten vann/olje-avskiller fra Biltema som sikkert kosta noe slikt som 40 kroner. Vannspruten står jo regelrett ut av kompressoren når man blåser på med renblåsingspistolen. Hvor kan man skaffe vannavskillere som er hakket bedre enn denne biltemasaken, men som allikevel ikke koster noe særlig mer enn kr. 1000,- ? Har leita litt rundt på nett, men ikke funnet noe, og alle de jeg har funnet feks. på eBay er samme møkka som det Biltema selger :( Tips mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 bruker du å tømme kompressoren for vann? har en som jeg må gjøre det me hele tiden.. er en skru på undersiden på tanken.. skru opp, slå på kompressor og vannet spruter ut=) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har også "investert" i en sånn vannutskiller fra Biltema :D Hvordan vet jeg om den funker? :P Går vel ikke ann å koble den feil vei... hehe.. spruter ikke noe vann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg kunne nok vært flinkere til å drenere kompressoren ja, det skal jeg innrømme :) Får vel kanskje ta en runde med drenering og utskifting av luftfiltre nå snart. Vannavskilleren skal monteres stående/vertikalt, så samler vannet seg på bunnen og man kan trykke inn en liten slik pinne så vannet renner ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Oida.....takker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Kjøpte en hos Tiller A/S i Trondheim jeg, 7-800kr, husker ikke merke, den skulle vistnok være bra iforhold til pris, å den skiller ut både vann og olje det er ingen tvil, ser det når jeg tømmer og renser den. Ellers så har jeg sansen for Festos regulator/filter. http://www.festo.no Har også en til 60-70kr fra Clas Ohlson, den samler liksom ikke opp noen ting? Hva betyr det da? Joda, forbanna møkk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg