El-LoCo Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Har prøvd å både søke her og google men ikke funnet noe.. sikkert talentløs søking da noen helt sikkert har etterspurt pinout til isopluggen tidligere men. Uansett, finner ikke noe og lurer på om noen har noe liggende eller link til side som har ? Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Sjekk manualen til hvilken som helst spiller, der står hva som kommer fra spilleren(inn til spilleren). Så er det en smal sak å finne hvor ledningene går. Så vidt jeg har sett, er det ikke pinnenr. på ISO-pluggen, men fargekoder på ledningene som skal stemme overens. Selv om det åpenbart er faste steder for kablene, har jeg hvertfall ikke SETT nr. på pinnene. Hvem som er 1, eller noe. Som en huskeregel, er: SVART = JORD RØD = Signal fra tenning, men kan kobles sammen med.. GUL = Konstant strøm til minnefunksjoner, og strøm til forsterkerkretsen. Blå med hvit stripe = Remote til forsterker - noen ganger er det en helt blå (tror jeg) til elektrisk antenne, men dette gjelder oftest eldre spillere - som jeg har sett. Det fungerer jo greit med vanlig remote. Forskjellen er at den som bare er ment for antenna ikke får spenning før radioen aktiveres. Ellers er det telefonmute, som er en liten orange kabel, ofte med hvit stripe. Og høyttalerledningene - hvite og grå er fronthøyttalere, og grønn og lilla er bakhøyttalerne. Dette er jo en egen kontakt. Tror hvit/grå er i midten, og de bak er på hver side. Svart stripe = minus (jord). Håper dette hjelper? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 her: http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=37&ids=artID Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Ahhh fantastisk. Takk takk til dere begge :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Holy shit, hukommelsen min fungerer! Hvertfall godt nok. Hehe. Bare hyggelig! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg