BjørneMann Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Noen som har peiling på hva det kan komme av? hører en knirkelyd i selve rattet når jeg dreier det fra side til side. Bilen er en 200 sx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørneMann Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Ingen som har peiling? høres ut akkurat som om det skulle ha vært oljet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 du har en japse, det skal knirke og skrangle litt ;) så lenge turbotrykket ditt er ok ville jeg ikke bekymret meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Sleperingen kan være gåen. Kjenner ikke bilen men har den airbag så har den vel en slepering/kontaktdings:D mellom ratt og rattstamme. Denne kan være utslitt eller trenger litt smøring. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørneMann Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Greit at japser skal knirke litt. Men det er ikke airbag på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Loppa Sleperingen kan være gåen. Kjenner ikke bilen men har den airbag så har den vel en slepering/kontaktdings:D mellom ratt og rattstamme. Denne kan være utslitt eller trenger litt smøring. Nesten alle biler har slepering som ligger mellom ratt og rattstamme.... for bryteren til hornet:) Med andre ord: Der er sikkert denne som er defekt/trenger smøring, selv om bilen ikke har airbag...... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg