Gå til innhold

17 amerikan racing

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Sjekk hvor mye det koster i USA.

 

Tilsvarer prisen du har fått ca 10-11 kr pr dollar, har du fått en bra pris.

Tilsvarer det 12-14 kr pr dollar, så har du fått en grei pris.

Tilsvarer det mer enn det, så har du ikke fått noen bra pris.

ok, skal sjaekke,men de var mye dyrere i byen,dette var på evje, kjent for å være billig.. noen som har noen adresser? :jackinbox

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en av de største motstanderene av TTII..

Fine felger ingen tvil om det, men det er jo mer vanlig enn hva cragar, slot mags etc var på 80 tallet. Og man ser jo nesten flere amcars med TTII nå enn med originalfelger.. Har gått litt langt synes da jeg..

Da er i allefall 200S et masse bedre valg etter min mening. Ganske like, men mest sannsynlig har ikke naboen din slike felger :hammer

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en av de største motstanderene av TTII..

Fine felger ingen tvil om det, men det er jo mer vanlig enn hva cragar, slot mags etc var på 80 tallet. Og man ser jo nesten flere amcars med TTII nå enn med originalfelger.. Har gått litt langt synes da jeg..

Da er i allefall 200S et masse bedre valg etter min mening. Ganske like, men mest sannsynlig har ikke naboen din slike felger :hammer

ok, noen adr der de har felger,med bilder.. kule inn spill, men de var billige ..skal høre om de har andre typer hellothere

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det TT2 som alle andre har du vil ha da?

Synest de er fine men er jo nesten alle som har de.

Wheels eller Power kallte de for Norgesfelgen for noen år siden!

 

Norgesfelgen. :hammer

Jævla bra!

 

Er helt utrolig å høre på endel av forståsegpåerne i rod/amcar miljøet når de kritiserer omtrent alt annet enn TT2.

Slike folk fnyser selvsagt enda mer av cromespoke stålfelger, men innser ikke at de er akkurat som et hakk i plata fra forståsegpåerne i 1980 da cromespoke (eller rustspoke, som de etterhvert ble kalt) var høyeste mote i Norge og alle "måtte" ha det.

 

På rodden skal jeg ha slike:

 

borbet2.jpg

 

Borbet A heter de. Tidligere brukt på en brukbart harry BMW 5-serie.

Tviler på at mange andre amcars eller rodder har maken. Noen rister sikkert på hodet. Jeg synes de er knalltøffe. Derfor blir det sånn.

 

Ta en titt på Ebay. MASSE felger til salgs. Om du ikke kjøper noen, så gir de et bra innblikk i hva du kan velge mellom, siden omtrent alt av felg-annonser er med bilde. Når du så har valgt deg ut en type, kjører du et nettsøk på det navnet. Så finner du forretninger som selger samme type.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår