Nedi Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 olsen... det vet du faktisk ikke en dritt om så lurer på hvorfor du gidder skrive det der. om du lurer så begynner det å bli over 15 motorer som er blitt plukket ut og enten kastet, eller satt i en annen bil. BILCROSS skjønner du. Lars: bøyer meg i støvet. Greit ! Neon: ting tyder på at motoren din står riktig :) noe mer noen lurte på? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 fint at det er oppklart:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg blir med på denne jeg og. Har holdt på i ca 3 timer me denne, mye finpuss som gjenstår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Wow, mycket heftig! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 m4gnus sin var virkelig rå, men må ordne ene lykten forran, interiør, felger og speilruten bake, utenom det er det en ganske rå modd! :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg blir med på denne jeg og. Har holdt på i ca 3 timer me denne, mye finpuss som gjenstår. skal den fårestille en nsx eller? ligne endel bak. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 skal den fårestille en nsx eller? ligne endel bak. ser ut som det er på C/P fra nsx ja Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 snart ferdig med min nå :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 er det neste søndag den sku være ferdig? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 jah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 olsen... det vet du faktisk ikke en dritt om så lurer på hvorfor du gidder skrive det der. Du komenterte motoren som sto i modden til Neon, du sa den var feil... så virket ikke som du viste så veldig mye om den slags motorer... derfor jeg svarte/skrev det..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Få noen kommentarer på min a?... Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 da er tiden UTE! nå hjelper det ikke å komme med chopper, for the time is up:P noen får sette opp vote da EDIT: hehe, dere har jo til kl 12 da:P Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg