Zipp0 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hadde innbrudd i bilen i natt, forbanna idiotene ødela låsesylinderen på førersiden, herpa tenningslåsen, rattlåsen og noen deksler.. de fikk starta bilen og kjørt den 50 meter eller noe før det stoppa ved porten (fellesgarasje) heldigvis fikk de ikke opp porten.. pluss at de rappa det splitter nye anlegget mitt!! 10 laken rett ut av vinduet.. BRENN I HÆLLVETTE!!!! Noen som vet hvor mye dette vil koste egentlig? bilen blir henta av falken eller no sånt og kjørt til bmw snart. så blir vel taksert til uka regner jeg med. håper de kommer tilbake i natt dukenukem anger2 knock :aug: Devil :ex_machin :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 du har vel forsikring? sped på med litt ekstra kvitteringer og slikt så kan kanskje til slutt tjene litt også! men surt uansett! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 har forsikring ja.. heldigvis.. hehe har noen kvitteringer jeg skal legge ved ja :P faen folk er frekke ass, de har vært inne i 4-5 biler i garasjeanlegget og rappa spillere osv.. har fått se video fra overvåkningskameraene så jeg vet hvordan han ser ut :fire: hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW328i Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Vil det lønen seg å ta det på forsikringen? Får man ikke bonustap da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 siden anlegget går på forsikringen så vil det lønne seg ja.. er vel ikke bonustap på inbrudd?? ikke vet jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 det spørs hvoe dyre skadene blir,kommer vell en egenandel å betale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 du har vel forsikring?sped på med litt ekstra kvitteringer og slikt så kan kanskje til slutt tjene litt også! men surt uansett! Smart med slike råd, dette fører bare til at du, og meg betaler høyere forsikring. Det er jævlig kjipt når slike ting skjer, men du er bare av samma rasen når du velger å gjøre dette. Slik at jeg må betale mer i forsikring. Kommer man over biltyven gjelder forøvrig regelen "øye for øye og tann for tann" :deng Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Blir tatt på forsikringa detta ja.. viking var og henta bilen i sta.. (trist syn) Skal ikke svindle forsikringsselskapet nei.. legger ved de kvitteringene på det jeg har kjøpt.. ekke fan av dyr forsikring jeg heller.. Kommer man over biltyven gjelder forøvrig regelen "øye for øye og tann for tann" Skal huske den hvis jeg ser jævel'n ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 de fleste forsikringsselskaper dekker vel maks 10 000 for ekstrautstyr hvis du ikke har bestemt et annent beløp, og så forlanger de at anlegget skal være skrudd fast i bilen. er ikke bonustap på tyveri, men er egenandel på noen tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er noe dritt dette Kenneth :( !!! Men hvis du ser han! Da vet du at jeg skal snakke litt med han?:hug: onfiredevi... hehe! Da sørger vi for at han ALDRI robber en bli igjen!! :) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 dukker han opp er det mulig det går utover noen vesentlige kroppsdeler man trenger for å rappe en bil ja cheers men er jeg heldig får jeg igjen kjerra i slutten av uka :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 YESS! :) Blir bra det:) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Faen så dritt da :( du kan ikke få bilde av jæveln da ? ;) hvor bra så du han da ? mye var det skader for ? Sånne folk skulle faen meg vært skutt! :fire: Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 hos vesta får du bonus tap om bilen din blir utsat for hærverk..pluss du får ikkje full dekning på lakk vis den er litt slitt må dekker de ikkje total oppigjen lakkinga av delen.. men kjipt ass Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 detta virka ganske kjipt..... jeg føler med deg.... Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg