-cardudde- Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Yo! ITS A WIP!! Made a new chop, about 2 hr work so far..pretty satisfied, its some little things to do to make it finished. What do you all think of it so far? I made the backgorund with 3 different pictures. Update: :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 hva skal du med tre dører a? ellers nice modd... men fjern døra bak den døra du har åpnet da;) Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 så det nå jeg og...du har glemt å ta bort vinduet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 halooo det er work in progress...daaha :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hvis du ser gjennom vinduende på bilen, så mangler folka i bakgrunden ben å gå på:D Moden ser bra ut. Fortsett med det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Fiks bakgrunnen igjennom vinduet, og få hjula litt smoothere så blir det bra :) edit: Den pinna til høyre for døra, whats that? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 update, har tenkt til å lage carbon panser..men msspeed sin side funker ikke:( Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg