BIG1 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 2x3" Hei igjen:) Er de enderørene runde? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Takk for det!Syns det ligna på bilen din skjønner du...! Får gi fra deg et tegn neste gang du er her da vettu...! Yepp, ska gjør det ;) Hei igjen:)Er de enderørene runde? De er runde ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 De er runde ja, var på torshov og kiket litt i dag, ,da såg jeg samme potta, 1199,- Men soter de ikke til stylinga siden de peker litt opp? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 De er runde ja, var på torshov og kiket litt i dag, ,da såg jeg samme potta, 1199,-Men soter de ikke til stylinga siden de peker litt opp? Blir litt sot, men det er verdt det :) 1199,- da er det jo bare å kjøpe ei til da ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Funker vel den bilen også.. :) Mener jeg har sett deg et par ganger på Gjøvik.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Da va biln utsatt for hærværk!!!! :( Frontfangern e reven av (førr hånd) og antenna bak knækt av.. Har ikke sedd meir enda, polisn kommer oppover snart.. Kommer nån bilda om ikke så alt førr længe.. (sku fan me ha ***** dem...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Omg, sånt er kjipt da:( har du den parkert rett uti gata eller? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Nei!denne bilen som er så rå!syns ganske så synd på deg nå...håper du får fixa det da Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Det var rett uttafor huset... :-/ Svært dålige bilda, men gir iallefall et intrykk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Da va biln utsatt for hærværk!!!! :( Frontfangern e reven av (førr hånd) og antenna bak knækt av.. Har ikke sedd meir enda, polisn kommer oppover snart.. Kommer nån bilda om ikke så alt førr længe.. (sku fan me ha ***** dem...) stakkars! Jeg blir bare så j*vli forbanna når jeg hører sånne historier, at folk kan være så barnslige er helt sjukt!!! Jeg har heller ikke garasje til bilen min, så den står også ute, heldigvis har det ikke skjedd noe med den ennå! Og takk gudene for det! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Skjedd noe mer eller?Fått fixa bilen eller? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Skjedd noe mer eller?Fått fixa bilen eller? Solgt! knock hehe Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Åja...vet du om han fikk fixa det som ble ødelagt før han solgte den? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Åja...vet du om han fikk fixa det som ble ødelagt før han solgte den? Jepp.ble fixet... :) husker ikke hvilken vei bilen dro... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg