Gå til innhold

Lyse opp vinteren..

Ranger emnet


Bauer

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Jeg har ikke tåkelys..

 

 

 

Hva er det du kaller de lysene nede i hvert hjørne da? De er skikkelig irriterende å møte på.. Spesiellt på bløt asfalt!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få tak i 100w H3 pærer? trenger 4 stk etterhvert..

 

Viking: Hva mener du med spot og flood?

 

Spot: lyser sentrert rett frem

Flood: lyser litt overalt kan man si..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å trekke kabler/montere brytere til ekstralys i dag eg og. Kommer nok 4 stk ekstralys remover på veltebøylen og 2/4 arbeids/ryggelys bakover. Litt for utseende, litt for funksjon, men det er VIRKELIG dårlige lys på Skoda'en. Og da må eg legge opp "nok" lys når eg først holder på. Biltema sine små firkantede får holde lenge. Hvis de er dårlige får eg heller spe på med to "skikkelige" i fronten.... Hehe..

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du kaller de lysene nede i hvert hjørne da? De er skikkelig irriterende å møte på.. Spesiellt på bløt asfalt!

 

De 2 lysene i kvert hjørne er orginalmonterte ekstra fjernlys.. Tåkelys på denne bilen er ekstra utstyr og skal sitte lenger ut enn fjernlysene. Der du ser det svarte plastdekselet.. :)

 

 

Tommy: Jeg skal ta bilde av det, men må vente på mørket!

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal åsså sette på nye lys... hadde sånne på sist vinter.. neste gang blir det med blå glass....

fint å ha lys når man skal kjøre fra oslo å

finnmark vinterstid :wave

 

 

 

NissanPrimeraGT19.jpg

 

NissanPrimeraGT18.jpg

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår