KingCamel Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Pent? ahahahhaha Hva sier onkel når han stopper deg med det der? Jeg måtte plukke av mine en gang jeg ble stoppa :( Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 jeg har også lys på min bilhovedlys samt grøfte lys nede i hvert hjørne. hvordan er reglene om ekstra lys ? har aldrlig helt funnet ut om man kan ha ekstra lys på. eller om man må slukke di nor man møter biler eller hvordan er det ? spørs jo hva slags type ekstralys du har da, er det fjernlys så slokker du dem jo for ikke å blende de andre bilene. visst det er tåkelys så er ikke de lov å bruke i lag med vanlige kjørelys. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Pent? ahahahhaha så nå litt photoshoppa ut spør du meg ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 så nå litt photoshoppa ut spør du meg ;) ja, heheh :) Hva sier onkel når han stopper deg med det der? Jeg måtte plukke av mine en gang jeg ble stoppa :( de sier: så flink du er med photoshop :D uansett: http://www.kgk.se/kgk/handels/hella/index.html der kan man prøve på lykter på bilen sin, men de har ikke bmw .. bmw passer bare ikke med extralys, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 lett og montere de xenon lampene, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg