Gå til innhold

Hjelp til line tool

Ranger emnet


fribbern

Anbefalte innlegg

Leste en tutorial på denne siden:

 

http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

 

om å lage side vents. Nå er ikke jeg god på photoshop, så lurte på om noen kunne hjelpe meg litte granne her.

 

Jeg prøvde det med line tool, men klarte det ikke.

Først. hvordan fikk han den grønne streken med line tool? jeg får bare til en tynn "ramme".

 

Så da prøvde jeg og bare bruke rammene. men etter på klarte jeg ikke å slette dem? Skal man på en måte fylle de små tynne rammene?

 

Håper noen kan forklare meg litt her. ble noe iritert..

 

mvh

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en tutorial på denne siden:

 

http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

 

om å lage side vents. Nå er ikke jeg god på photoshop, så lurte på om noen kunne hjelpe meg litte granne her.

 

Jeg prøvde det med line tool, men klarte det ikke.

Først. hvordan fikk han den grønne streken med line tool? jeg får bare til en tynn "ramme".

 

Så da prøvde jeg og bare bruke rammene. men etter på klarte jeg ikke å slette dem? Skal man på en måte fylle de små tynne rammene?

 

Håper noen kan forklare meg litt her. ble noe iritert..

 

mvh

Anders

slik jeg gjorde det: først liner du opp med line tool... deretter bruker du polygon toolen og streker opp etter line toolen... etter det trykker du på linetool iconet og trykker på esc... håper dette hjalp...:) sikkert noen andre med bedre forklaring;)

Har nok venner jeg lizzom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger ikke annet enn den rammen!

det er innenfor den rammen at du brusher, legger på farge osv.

 

finn deg en pen-tool tutorial istedenfor, MYE bedre, MYE lettere (straks du får den til) og resultatet blir deretter!!

 

der og lager du deg en "ramme"

 

takk der fikk jeg hjelp og;)

Har nok venner jeg lizzom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår