noddster Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har et rimelig stort problem her, forgasseren min har dårlige dager for tida, på tomgang går den jevnt (ganske rytmisk faktisk) opp og ned fra ca 600 til 3000+. Bilen er en 1989 Golf II med motorkode PN, og det er problemet.. En 2ee forgasser, noe jeg har funnet veldig lite info om.. Noen som har en mulig diagnose på min kjære eller som vet om et sted jeg kan finne det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Sikker på at det ikke er en 2e2 forgasser ? :) den vil du finne mer info om.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Sikker på at det ikke er en 2e2 forgasser ? :) den vil du finne mer info om.. riktig som han sier.. er 2EE... står det på doppel-wobber.de Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har et rimelig stort problem her, forgasseren min har dårlige dager for tida, på tomgang går den jevnt (ganske rytmisk faktisk) opp og ned fra ca 600 til 3000+.Bilen er en 1989 Golf II med motorkode PN, og det er problemet.. En 2ee forgasser, noe jeg har funnet veldig lite info om.. Noen som har en mulig diagnose på min kjære eller som vet om et sted jeg kan finne det? 2EE og 2E2 er ikke så ulike. Når turtallet faller så langt ned at vakumet i innsug synker, vil forgasseren automatisk "gi gass". Dette v.h.a. en vakumklokke som mister vakumet og dermed vil trykke på akselen for gasspådrag. Grunnen til at du har dette problemet kan være så mangt. Møkk i forgasseren, automatchoke som henger, vakumlekkasje, hull i forgasserpakningen mellom gasser og innsug osv. Sjekk sistnevnte først! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg