Islanwind Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Har funnet vinterbil nå.. En tercel til 5000,- Så lurer da på om det er noen som har erfaringer med denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har en kamerat som har hatt en slik i flere år som vinter/bruks bil, den tåler det meste. Den har fått mye pryl kan du si. Er jo Toyota, så driftsikker er den ihvertfall. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Daue og stygge, bruker endel bensin... men knakende god vinterbil da! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Som sagt dau som fy, stygg som fy. Bruker mye bensin når du holder bånn gass, noe som du må hele tia fordi den er så jævla dau. Men tåler masse juling og er en morsom bil på vinteren. Rust er vel eneste problemet jeg veit om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 går som et uvær med 1.5liter motor på 70hk ellerno, dau er bare stikkordet. men er jo 4wd når du vil så du kommer jo også dit du vil nesten ;) ellers er de dritstygg dritstygg og dritstygg. både utenpå og inni. men toyota=holder evig :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Tåler å bli hoppet med :) MvH Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Haha, ser ut som vi er enige om at den er "rævstygg".. Den ser jo ut som den er dratt utav ræva til ei gammal bestemor.. Men kjøpte den pga 4wd ;) Digg på vinterføre da.. Og er den virkelig dau ja? hehe... jaja, bare jeg kommer meg fram, og får leika meg, så er det godt nok for meg.. Så det er 70hk i 1,5`en? Ingen som syns det er et dårlig valg for vinterleketøy dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 I dag kjøpte jeg hvertfall bilen.. Var litt dau ja, men funker vel fint til leketøy til vinteren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Grattis :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 En kar som jeg kjenner kappa bilen i 2 og kortet den ned en halvmeter. Så sveisa han den sammen gjen, versting vinerbil :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Takker ;) Den er dau,som dere sier..hehe. Men er det noe tøft leiketøy dette på snøføre da? på grusbane, så er den jævli dau... Er jo ikke moro litt engang.. Hvordan blir det på snø? Er virkelig skuffa over 4wd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota_tercel Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Sinsyk bil for å ta seg frem i djup snø med. Går lenger enn passat 4 motion og div bySUV- er. Anbefales til slikt bruk. Men dog, litt slapp motor og litt mindre pen bil, det skal jeg ikke nekte for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg