vwgolf2 Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 må si at det er mye finere når man ikke har grill list på runde lykter og badgeless! :) slik som AXiON har! fiin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Traktoren min ;) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 det e ikkje min men eg tenkte eg sko postan her, for det e ein av de finaste golfane eg vett om, te tross for at dokker hadde mange råe dokker og ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Lurer på hvor man får tak i golf 4 stylings sett som det der til golf 2. men HEI det er en golf 4 jo. hva gjør den på golf 2 forumet da ? hmm. underlig det der. jaja. folk må vel lære seg til å lese. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by remster Lurer på hvor man får tak i golf 4 stylings sett som det der til golf 2. men HEI det er en golf 4 jo. hva gjør den på golf 2 forumet da ? hmm. underlig det der. jaja. folk må vel lære seg til å lese. Men er det noen som har sovet dårlig eller hatt en dårlig natt elns ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 mere i retning dårlig liv. btw. damer er noe dritt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 hmm, at jeg postet en golf 4 isteden for en golf 2 ved ein enkel feiltakelse må jo bety at jeg har et dårligt liv ja... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 å skjønne ironi / spøk og lære seg å lese sammenheng kan være en fordel. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by Kid-A Den var meget lav! (og pen):) Takker.. ja den er ganske lav.. 80mm senka er den.. men jeg synes det er det som gjør bilen såpass fet:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 sjekk denne innvendig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 ålreit utvendig også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 mixa & trixa litt med FTP'n så får vel legge ut noen nye nå de forrige forsvant. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Er det noen flere i norge som har det her da??? har ikke sett det annet en på tyske golfer og en 3'er. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by remster Er det noen flere i norge som har det her da??? har ikke sett det annet en på tyske golfer og en 3'er. er ikke ofte du ser det nei... skal kjøpe det jeg Får de for 350 spenn av en jeg kjenner... :D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by remster Er det noen flere i norge som har det her da??? har ikke sett det annet en på tyske golfer og en 3'er. Han kjøpte de i England Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg