Gå til innhold

Db-drag 2006

Ranger emnet

Dag-Johansen

Anbefalte innlegg

Zetec skrev:
To vidt forskjellige personer med samma tråden samtidig.

Se min tråd... Fortsett gjerne der :)

Haha, det er jo så utrolig sprøtt!

Vel, da fortsetter vi din tråd også satser vi på at moderator sletter denne tråden.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag-Johansen skrev:
Hvem stiller i hvilken klasse?

Hva slags anlegg i hvilken bil?

Kanskje litt tidlig med en slik tråd, men det er så dødt her nå også er det alltid hyggelig å skrøne og skryte litt om sine planer! m'm

Mvh

Dag Johansen

Hei Hei jeg skal prøve meg på streetmax 1-2 neste år.jeg kommer til å bruke min carina e(144.5db 4plass.street c NM 2005).samme forsterkere(2 stk.soundstream picasso 2000d).nytt batteri og 2stk 15" (vis jeg får solgt dem jeg har(2stk.ss splx 12")

hilsen Dag Borg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor,

er interesert i power wheel ja, men vil ikke ha noen dyre saker, vil bare ha noe veldig billig noe som jeg kan leke meg med. om du har et tilbud å komme med så bare kom med det så får vi se. :)

vet ikke hvordan elementet mitt (ts-w121spl) klarer seg mot L7 element, men det får vi jo kanskje se om dte blir noe av dette. L7 er jo en del større rent fysisk da mitt er rundt og L7 er firkantet men men.

koster jo en del i medlemsskap og påmeldingsavgifter, så kan hende jeg må begrense med til bare 1 bil, men vi får se hva som skjer. har jo hele vinteren på å bestemme meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider