Mk2-16v Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Jeg fikk tak i noen injektorer fra en Mitsubishi Galant og lurte på hvor mange cc de er og om de er brukbare til mitt lille 2.0l 16v turbo prosjekt? Dette stod på injectorene: INP-051, B210H Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Det burde vel din lokale Mitsu-forhandler kunne hjelpe deg med? Det burde kanskje stå i Haynes-reperasjonsmanualen til bilen, som du kan tyvkikke i på bilXtra eller noe? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Skal prøve å sjekke i service manualen til Mitsubishi Eclipse... Er sikkert ganske like :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by HiiP Skal prøve å sjekke i service manualen til Mitsubishi Eclipse... Er sikkert ganske like :) Takk, det ville vært fint. Det er ikke sikkert de passer i G60 injektorsetene så jeg får bytte dem i noen andre deler jeg trenger på skroten. Hvis ikke noen her trenger noen injektorer da ;) Billigt.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Har ett sett på 370cc dyser... holder til ca. 300HK Intressert? Send meg en mail... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg