Gå til innhold

Noen som har bygd stereo i audi 80 90 mod?

Ranger emnet

soundlord

Anbefalte innlegg

Har bygd anlegg i bilen til en kamerat av meg. Var en Audi 80, men usikker på åssen modell. Har desverre ingen bilder av dette, men var ikke noe problem å få til.. Blir heller værre å skaffe bilder av åssen dette var gjort også, ettersom bilen nå er blitt til spiker..

Nissan Car Club Norway

"Sånn ærre i racing.."

- Nissan Almera 2000 1,5L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bygd anlegg i bilen til en kamerat av meg. Var en Audi 80, men usikker på åssen modell. Har desverre ingen bilder av dette, men var ikke noe problem å få til.. Blir heller værre å skaffe bilder av åssen dette var gjort også, ettersom bilen nå er blitt til spiker..

hehe,ok.har prøvd meg litt fram,men vil helst ikke ha forsterkern oppå kassa til subbene.Så tenkte å lage gulv og legge forsterkern under.sage hull i plata og frese spor.Så kunne jeg laget et lite vindu med neon som lyser opp forsterkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel her er en Audi 80. Men en litt eldre model. Jeg har ikke så godt bekjennskap til Audi, og er litt usikker på hvor mye det har forandret seg fra 86-90. Men er en pekepin hvertfall. Dette brukte jeg en del tid på. da både jeg og eieren hadde smått med tid, og kunne sjeldent sammtidig.

Byggekostnadene kom på ca 1500,-, da inkl det alt av lys og glass:D

Her har jeg tatt hennsyn til at stephjulet skulle være der, det ser du til venstre ved det ovale hullet. Audiringene er hentet fra grillen på bilen, der skulle han lage "kamei" grill:)

Bilder046.jpg

Bilder045.jpg

Bilder043.jpg

Bilder055.jpg

Bilder057.jpg

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg har gjort sånn:

Siterer:

Hvordan jeg bygget anelgget:

Jeg tok og brukte helt vanlige planker som jeg satte på høykant til å lage ramma til kassa.

Brukte vinkeljern til å feste plankene sammen. Kledde dem med svart høyttaler teppe.

Brukte en treplate som er ca 1.5 cm tykk til toppen. Delte denne i to. Festet basselementet på den innerste plata (som jeg skrudde fast) og forsterkeren på den ytterste plata. Denne er bare festet med to skruer slik at det er lett å komme til på forsterkeren hvis det trengs. Selve kassa er ikke skrudd fast i noe. Den er laget så stor at den akkurat passer. Fant ut at jeg trengte oppevaringsrom for jekk osv, så jeg lagde et som helt til høyre. Laget da plata som forsterkeren er festet i så stor at den gikk inntil veggen. Brukte bare en hengsel så den går an å lokke den opp og igjen.

Kosta meg ca 1500 kr å lage.

Bilde+1.jpg

Bilde+2.jpg

Bilde+3.jpg

Bilde+4.jpg

Sitat slutt..

Dette er da i en Audi 80 1990 modell (B3)..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider