Diablo- Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei, driver å forbreder Golfen til Vinters jeg nuh (,") Også det som plaget meg ifjord vinter, var att jeg ikke varme apparatet ble ordentlig varmt... Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få det til å blåse varmere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Kjenner ikke til G3, men mange biler har en "kran" som justerer hvor mye varmt kjølevann som skal sirkulere gjennom varmeapparatregisteret. Disse er betjent via wirer (stålstrenger i strømper) inn til knappen du vrir på for å justere varmen. Sjekk om denne kranen åpner skikkelig mens en betjener knappen inni bilen. Sitter på den ene slangen som går inn i torpedoveggen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 TnX, skal prøve det=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 har du fått fikset problemet ditt? hva var galt? sliter med det samme problemet selv. når jeg setter viften på 1, og varmen på fult. da varmer det sån tålig bra. men hvis jeg står stille så varmer det ikke. hvis jeg skrur viften på 2/3/4 så kan du så vidt kjenne at det er varmt. har skiftet pollen filter. hva kan problemet være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg