Diablo- Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei, var ute å kjørte en tur nå, også begynte plutselig motoren plutselig og kutte ut i svinger under litt høy fart..! Dette ble verre og verre jo mindre bensin det ble på tanken! Så, fylte full tank... Og da ble den bedre... Noen som har en anelse om hva det kan være?! TnX (,") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Også en ting til!!! Har undersøkt litt her nuh, og, hører ingen bensin pumpe som starter når jeg setter på tenninga! Er dette riktig?? For, man hører jo som regel att det går ett par sekk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzutiko Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 For å være ærlig, aner ikke. Men det kan jo være bensinpumpa som begynner å halte litt. Men hvorfor nå? Min gjør forresten akkurat det samme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Snodige greier....! Men men, skal prøve å skifte bensin filter & plugg kabler imorgen, så får vi se da vøtt, detta skal jeg il buns i(,") Slenger inn en tilbakemelding på hvordan det har gått senere når jeg har fått dela.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 eida, no problemo, ha mere bensin på tanken. samma problemet med 323F når du svinger hardt over med lite fuel, ledes bensinen vekk fra senter i tanken, ergo ,vekk fra pumpa...når det er så lite bensin at pumpa pumper bare luft, så vil ikke bilen gå... pumpa går hele tiden, men kan ikke pumpe bensin som ikke er der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 hvis ikke så har matepumpa di tatt kvelden.. sitter vanligvis nedi tanken. sjekk den.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Takker for svar, må sjekke ut dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Du har ikke dårlig jording noen steder? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Kanskje det! Bedre nå hvertfall.. (,") Tror jeg har fårr fiksa det... Kjøp den a (,") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg