lermax Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Gratulerer altså!!!!!!!!!!!!!!!!!! birthday Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 http://www.need4speed.no/index.php?option=com_content&task=view&id=127&Itemid=25 Her er mere info og bilder. Blir gromt :D Må rette en STOR takk til Per Christian Thaulow (Need4Speed) for hjelp ved import. Kongekar og slik service har jeg aldri noengang opplevd. STERKT anbefalt plass å handle. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 du burde fortelle han at JZX100 har singel turbo :P har du nå fått tenkt og kommet inn at dette er din .. :D Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Grattis!:D Var ett godt valg Veilside :thumb Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Gratulerer! Kongebil! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Fikk noen bilder til Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Nice boostmeter :P endelig fikk jeg sett hvordan grillemblemet til chaser ser ut .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Endelig en som gjør alvor av planene sine :pray Sinnsykt tøf bil, gleder meg til å se denne komme sidelengs Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Bare meg som syns den hadde et møkkjedelig interiør? Bilen er grisefin, men var litt sånn.. Ja, Camry-interiør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Du skal nok se at interiøret blir forandra (kraftig) etterhvert ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Nice!! gratulerer, rå feit bil. :) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 grattis me rå fet bil!!! hvem i japan ble den kjøpt av? auksjon? hva måtte du ut med for denne da? rå bil!! blir fin den me litt plastik osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Gratulerer med feit bil! Tourer V og greier jo! Tør jeg gjette på V.I.P/tokyogangster stuk? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Takker ;) Jeg kjøpte bilen via http://www.need4speed.no som jeg kan anbefale på det sterkeste. Ufattelig god service og ufattelig god plass å legge igjen penger om en har tenkt på det. Tourer V ligger på en rundt 100k i Japan for en ok modell. Hva jeg betalte for min er en hemmelighet. Det vil etterhvert bli masse plast på den. Har potensiale til å bli en all show and all go denne her ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hadde selv satset på no show all go selv :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg