kenut Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Chaser... Den er rå..Og som sagt tidligere blir du å bilen spesiell.. Ikke bare en av mange.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Er ikke tvil om hva som er "leke bilen" av de 2. Men jeg hadde fortsatt valgt å gå for Chaser. Rett og slett fordi det ikke finnes noen her i nord. Og så finnes det jo en del feite Chasere å få kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 DORI TIME! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Få deg en Chaser du. I tilfelle du blir far slipper du å selge bilen for å få plass til småkrapyla:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Vel ... nå har jeg lagt inn bud på bil i Japan. Om det blir så alt for spennende spørs. Vet iallefall i morgen om jeg har fått kjøpt meg ny bil eller ei :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Var det planer om å eventuelt forsøke å fått registrert Chaseren? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Vel ... nå har jeg lagt inn bud på bil i Japan. Om det blir så alt for spennende spørs. Vet iallefall i morgen om jeg har fått kjøpt meg ny bil eller ei :D Krysser fingrene for deg!!! :thumb Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Vist jeg kommer til å kjøpe meg Chaser så er eventuelt planen å regge den ja. Men den tid den sorg ... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Noe nytt om bilen du la inn bud på da? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Jeg hadde høyeste bud men selger trakk bilen grunnet han syntes det var for lite. Menmen .... vi venter på at en bil jeg bydde på tidligere skal komme på auksjon igjen og så prøve igjen på den. Det er biler å velge mellom men det er bare å få tilslaget som gjelder ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Håper de ordner seg snart da!! Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Ny kveld ny budrunde :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 lykke til :D *håper på chaser* Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Nå har jeg sett på 4 biler der 2 er ganske så aktuelle. 2 andre er mere slikt er priser bra så slår jeg til. Har trua på at det går godt i natt ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Nå har jeg sett på 4 biler der 2 er ganske så aktuelle. 2 andre er mere slikt er priser bra så slår jeg til. Har trua på at det går godt i natt ;) Ja, hvordan gikk det? Var så spent nå så jeg sto opp ekstra tidlig. nei da. Ble det noe chaser? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg